Shlush Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 eee nei det må den ikke. Jeg har skiftet alle pærer på min selv Puh, det var da godt å vite :-D haha!! Siter
Anette Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 eee nei det må den ikke. Jeg har skiftet alle pærer på min selv bak også? de måtte da demonterer fryktelig mye Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 bak også? de måtte da demonterer fryktelig mye Nei Bare buret mitt egentlig. Siter
Anette Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Nei Bare buret mitt egentlig. åja, på min måtte de av med deksel, skru fire skruer, dra ut lykta, skru opp mer også skifte pærer. buret må ikke flyttes på så er kanskje forskjell på min 2010 modell og din. for han begynte først og ville flytte på buret mitt nemlig jeg kan nok gjøre det selv etter å ha sett det en gang men glad jeg ikke gjorde det selv første gang Siter
Sbtlita Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Har Berlingo og den er nydelig! Stille, god komfort, mye plass foran og bak (seffø) og er en bra bil generelt Sent from my C6903 using Tapatalk Siter
Enits Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Skrevet 8. Mars 2014 Min mann på 2 meter elsker berlingo. God kjørekomfort. Og futt i bilen. Selv kjørt c4 og kostnadene på verksted er ikke noe verre enn på andre biler og vi brukte merkeverksted Siter
SuperMarvin Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Skrevet 8. Mars 2014 jeg har også berlingo, fine kassen! 2011 modell her, "fikk" ny av mr.mann når vi fikk 2 hunder og til tider skulle kjøre med cross sykkel i den. Har aldri hatt problemer for uten et rakellager som løstnet litt, gikk dog på garanti, men de fikset det på 7 min.eneste negative jeg kan komme på er at om du lar den blir veldig skitten (som hundebiler kan bli) i sete-delen, så er det litt tidskrevende å få den helt ren igjen pga ruglene som er i plasten på den. vet ikke om det er slik på eldre modeller. Men det er det eneste negative jeg kan komme på.jo! og sidedøra er bittelitt smal, får ikke varikennel str L. inn i den uten å demontere:P kjører nå med den + herkules dobbel M i min, og enda plass til tråsykkel og en haug småting. Siter
Guest lijenta Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Skrevet 8. Mars 2014 Jeg ahr bare kjørt en "pizza bil" en av opel sine med god motor disel men gu å plastik fantastik følelse jeg fikk Siter
sjurelv Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Skrevet 8. Mars 2014 Er vel litt konservativ når det gjelder bil, og tenker "hvor mange 20 år gamle franske biler ruller på veien" i dag... Skal man ha bilen et år eller to spiller det ingen rolle, skal man ha den mange år kan det ha betydning. Vet at bærekule er svindyrt (16000) på noen franske. Hva med Mitsubishi Grandis. STOR bil, god komfort, og litt av en universalbil med uttagbare seter, 7 seter osv. Har kjørt Mistsubishi i 7 år, bare 1 feil på alle årene bortsett fra regelmessig service. Ikke så dyr heller. Siter
mokken Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Har berlingo multispace 2010 modell, 5 seter, kjøpt brukt nå i oktober. Gikk da fra en partner og overgangen kan ikke sammenlignes. Har vært noen lengre turer til Voss, Ål og D4A, veldig fornøyd med kjørekomfort og motorkapasitet. Og jeg kan skifte lys selv 1 Siter
tmp Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Dere med 5 seters, hvor stort bur får dere plass til bak? Får man plass til typ stor hund (40-ish kg)? Siter
mokken Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Jeg har dobbeltbur i en berlingo multispace, mål: D 84 B 59+56 H 70 Siter
simira Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Dere med 5 seters, hvor stort bur får dere plass til bak? Får man plass til typ stor hund (40-ish kg)? Vi har ikke baksetene i, men jeg har sett litt på de i forhold til bilen vår og Kovu, som er akkurat 40 kg. Det er ikke danseplass, men det går. Om man ikke har spesiallaget bur så er jeg rimelig sikker på at buret vi har nå (som er i knappeste laget til ham) går inn der, faktisk. Det er Artfex Large. Siter
Gjest Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Dere med 5 seters, hvor stort bur får dere plass til bak? Får man plass til typ stor hund (40-ish kg)? Jeg har variocage single L baki, men får ikke strekt det ut noe mer enn det innerste hakket, passer fint for en staff på 16kg. Skal du ha større hund må du nesten ha en bur som står på langs istedet for rett inn og ut tror jeg. Siter
simira Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Jeg har variocage single L baki, men får ikke strekt det ut noe mer enn det innerste hakket, passer fint for en staff på 16kg. Skal du ha større hund må du nesten ha en bur som står på langs istedet for rett inn og ut tror jeg. Hvor dypt er det? Siter
Gjest Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Hvor dypt er det?Buret er 77cm dypt på det minste, da får jeg akkurat igjen døra. Siter
Guest LXT Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Jeg er veldig fornøyd med min Multispace. 2005, 109 hk, bensin, toseter. Har dobbeltbur baki og fortsatt plass til mye annet stæsj Siter
simira Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Buret er 77cm dypt på det minste, da får jeg akkurat igjen døra. Ok, da går ikke artfex inn nei. Siter
tmp Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Høres ut som det muligens kan bli vanskelig å få plass, men om vi får spesialtilpasset burde det vel gå forhåpentligvis? Har ikke målt plassen eller sjekket div bur, og det er ikke sikkert det er umulig. Multispace, er det det samme som 5 seters? Edit: la til spørsmål Siter
Anette Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Høres ut som det muligens kan bli vanskelig å få plass, men om vi får spesialtilpasset burde det vel gå forhåpentligvis? Har ikke målt plassen eller sjekket div bur, og det er ikke sikkert det er umulig. går vel mer på hvor stor hund du har kelamannen lager jo på mål så er null problem å få bur som passer! 1 Siter
Gjest Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Høres ut som det muligens kan bli vanskelig å få plass, men om vi får spesialtilpasset burde det vel gå forhåpentligvis? Har ikke målt plassen eller sjekket div bur, og det er ikke sikkert det er umulig. Så lenge du får et spesiallaget er det null problem å få plass til en gigant av en hund baki der liksom, buret må bare stå på langs istedet for rett inn og ut Siter
mokken Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Høres ut som det muligens kan bli vanskelig å få plass, men om vi får spesialtilpasset burde det vel gå forhåpentligvis? Har ikke målt plassen eller sjekket div bur, og det er ikke sikkert det er umulig. Multispace, er det det samme som 5 seters? Edit: la til spørsmål Multispace kommer som både 5 og 2 seter, vi har 5 seter og stort dobbeltbur baki til kelpiene. Bestilte kelabur etter mål for å få utnyttet mest mulig av plassen bak. 1 Siter
Recommended Posts