Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Presenterer min nye kompis her inne med engang jeg, siden jeg ikke klarer å vente..

Har lenge vært på utkikk etter brukshund, og siden jeg er oppvokst med schæfer, har det vært min store drøm i flere år.

Hovedgrunnen til at jeg ikke anskaffet meg en schæfer tidligere,var at jeg følte jeg ikke hadde plass..

Men i februar, flyttet jeg til et hus i Hallingdal, med stort tun utenfor, skogen som nærmeste nabo, i alle retninger, og da startet jeg jakten.

Igår kom Macho,i hus.

En fantastisk vakker schæfer hannhund på snart 3år.

Kastrert, godt grunntrent,og bare en stor kosegris på 40kg +/-.

Skal bruke tiden fremover på å bli kjent med han,og få han vant til omgivelsene og meg.

Hittil går det veldig greit :wub:

Han er fra kennel Rinnrisla :)

Legger ved et par mobilbilder sålenge,så kommer det nok fler etterhvert ;)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

• Like 17
Skrevet

Han piper & kviner en del,så litt ro-trening må til ;) Det skjer ikke noe hver gang man reiser seg nemlig. Hehe. Men alt er nytt her og da,så får gi han litt tid ;)

Sheltien min og han går kjempefint :D Annet enn når han skal leike,da blir han litt for stor og litt for voldsom for henne :)

Utover det går de kjempefint sammen, hittil :D

• Like 1
Skrevet

Å så fin!! Gratulerer! Skal du trene noe med han/bruke han til noe? :)

Takk, en stor gutt ;)

Ja,planen er å lære han å trekke,også litt kløv.

Lydighetsøvelser er og på menyen,men inntil videre bare koser vi oss og blir kjent med hverandre ;)

Guest Gråtass
Skrevet

Gratulerer med ny hund! Jeg kjente farfaren hans godt og vet godt hvem morfaren er. Han er jo et eksempel på de som ønsker å kombinere bruks med showlinjer. Jeg håper du har tenkt til å HD røntge han, for det er mye HD på enkelte av linjene hans.

Skrevet

Han piper & kviner en del,så litt ro-trening må til ;)Det skjer ikke noe hver gang man reiser seg nemlig. Hehe. Men alt er nytt her og da,så får gi han litt tid ;)

Joda du reiser deg jo! :sleep: Asti sier det er en helt legitim grunn til å sprette opp og glede seg til noe, hver gang ...

Gratulerer så masse med schæfer'n, håper han er alt du ønsker deg og litt til :D