Kaja Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Rita ja! Viste ikke at det lå på betflix. Morsom serie") Siter
Guest Michellus Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Doctor Who og Grimm er vel det vi ser på for det meste Siter
lucy Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Serier: Sherlock (og alt annet som har med Benedict Cumberbatch å gjøre!), Dexter, Chuck, Prison Break, Doctor Who, Breaking Bad, Bates Motel, Hannibal og American Horror Story er noen av mine favoritter Er Bates Motel på (norske) Netflix? Siter
Lovozero Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Er Bates Motel på (norske) Netflix? Ser ikke sånn ut nei, men den er på den amerikanske Siter
Gjest Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 House of Cards er ikke noe for de som ikke klarer konsentrere seg Merker det fort selv, hvis jeg ser family guy eller TBBT kan jeg lett surfe eller spille på iPaden samtidig. House of Cards trenger min fulle oppmerksomhet, men herregud så bra den er når man først setter seg ned og ser! Det er som ei god bok Siter
Aymee Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 Jeg har vært sjuk i en uke og pløyd gjennom nesten alle fem sesongene av Leverage (am. netflix) - det er helt fantastisk hjernedød underholdning, jeg elsker det. Conartists og tyveri, hver eneste episode er jo Italian Job. Nå er jeg snart ferdig, og merker allerede sørgeperioden komme snikende... Siter
Alvira Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 For de som kun har norsk Netflix og har lyst på amerikansk. Veldig enkelt! Bruk Firefox, last ned plug in/ extention "Media Hint", er den på har du amerikansk, er den av har du norsk Siter
Aymee Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 (Og om dere ikke klarer å finne Media Hint, fordi det er det visst mange som sliter med, så kan man også innstalere "Hola!" - da kan du veksle fra norsk til amerikansk, til britisk (de får en god del filmer VELDIG tidlig. F.eks. er Hobbiten 1 der) med ett enkelt musklikk. ) Siter
Helianthus Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 House of Cards prøvde jeg å se på.. men jeg datt ut etter noen episoder... men mulig det er fordi jeg er særdeles lite interessert i politikk, makt osv. Jeg ble hekta midt i første episode i første sesong, men nå som vi er godt igang med sesong nr. 2 så må jeg si at jeg får lyst til å gi Frank og kona et nakkeskudd eller tre. Ondskapsfulle mennesker i hovedrollene er ikke min type serie, men til tider tar serien seg faktisk opp når det ser ut til at de skal få seg en smekk... men så skjønner jeg jo at det aldri kommer til å skje Konklusjon: jeg vet ikke helt jeg altså! 1 Siter
Helianthus Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 Ikke Netflix, men på Viaplay fant jeg filmen Red Dog, om den berømte australske kelpien som jeg trodde reddet eieren sin ... jeg har ikke sett den ennå, men filmen gir inntrykk av en typisk merkelig australsk film med rare rollefigurer og morsomme historier. Gleder meg til å se resten! Den har fått 7,noe på IMDB, så da er det vel mange kelpiefolk som har sett den Siter
SiriEveline Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 Ikke Netflix, men på Viaplay fant jeg filmen Red Dog, om den berømte australske kelpien som jeg trodde reddet eieren sin ... jeg har ikke sett den ennå, men filmen gir inntrykk av en typisk merkelig australsk film med rare rollefigurer og morsomme historier. Gleder meg til å se resten! Den har fått 7,noe på IMDB, så da er det vel mange kelpiefolk som har sett den Red Dog er fantastisk! Tilogmed samboer digga den 1 Siter
LinL Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Jeg har begynt å se Alpha, helt ok serie. Ikke knallbra, men spennende nok Siter
LinL Skrevet 15. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Glemte helt Roswell. Den serien digger jeg. Var så fan av den da jeg var liten og Siter
soelvd Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 House of Cards er ikke noe for de som ikke klarer konsentrere seg Merker det fort selv, hvis jeg ser family guy eller TBBT kan jeg lett surfe eller spille på iPaden samtidig. House of Cards trenger min fulle oppmerksomhet, men herregud så bra den er når man først setter seg ned og ser! Det er som ei god bok Helt enig! Som en god bok! Og helt enig i at det krever full konsentrasjon, hvis ikke ramler man fort av. Men jeg har aldri sett en serie uten masse kjærlighetsintriger som fenger meg så lett Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.