Gjest Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Flere enn meg som tenker å ta turen i helgen? "28.februar - 2.mars arrangeres for første gang jakt- firske- og friluftsmessen på Telenor Arena. Her finner du alt utstyr du trenger til ditt jakt, fiske eller friluftsliv." http://www.telenorarena.no/?programId=87 Kjenner det lukter shopping for min del Siter
Guest lijenta Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Flere enn meg som tenker å ta turen i helgen? "28.februar - 2.mars arrangeres for første gang jakt- firske- og friluftsmessen på Telenor Arena. Her finner du alt utstyr du trenger til ditt jakt, fiske eller friluftsliv." http://www.telenorarena.no/?programId=87 Kjenner det lukter shopping for min del Nop lommeboka får alt for vondt a sant og j må spare til bil Siter
Meg Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 skal ikke dit, men skal på villmarksmessen på lillestrøm det arrangeres senere. 27-30 mars Siter
Khela Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 skal ikke dit, men skal på villmarksmessen på lillestrøm det arrangeres senere. 27-30 mars Frack! Hadde tenkt meg i år, men den helga arrangerer vi jo løp. Blæ. Får satse på Hamar da Siter
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Frack! Hadde tenkt meg i år, men den helga arrangerer vi jo løp. Blæ. Får satse på Hamar da Hvorfor ikke villmarksmessa i lillestrøm? Jeg kan ikke Lommeboka har heller ikke godt av slikt. Siter
Khela Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Hvorfor ikke villmarksmessa i lillestrøm? Jeg kan ikke Lommeboka har heller ikke godt av slikt. Fordi vi arrangerer løp den helga, difor. Den posten jeg quota Hamar er jo i og for seg best mtp avstand da, så altialt helt greit. Men hadde bare vært gøy å være på Lillestrøm et år og 1 Siter
Meg Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Fordi vi arrangerer løp den helga, difor. Den posten jeg quota Hamar er jo i og for seg best mtp avstand da, så altialt helt greit. Men hadde bare vært gøy å være på Lillestrøm et år og svatsumløpet? messa på lillestrøm er jo fre og søndag OGSÅ altså mulig å få tid til begge deler. vurderer svatsum selv 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Skal jeg på noen jakt og fiske messe så tror jeg at jeg venter til Elverum. Den var i hvertfal best i gamledager også er det jakthund utstilling der Siter
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Skal jeg på noen jakt og fiske messe så tror jeg at jeg venter til Elverum. Den var i hvertfal best i gamledager også er det jakthund utstilling der Når er det? Siter
Guest lijenta Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Når er det? http://www.skogmus.no/?page=79 7 - 10 august i år Siter
Meg Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 er valpeshow og en del hundeklubber på lillestrøm! Jakthunder og lundehund samt husky i hvertfall Siter
Khela Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 svatsumløpet? messa på lillestrøm er jo fre og søndag OGSÅ altså mulig å få tid til begge deler. vurderer svatsum selv Ja Mye som skal gjøres både før og etter, så tviler at jeg orker Både bror og lille Pernille skal jo kjøre, så jeg har litt ekstra jobb før/etter kontra i fjor Hadde jeg hatt lappen så kanskje kunne jeg vurdert det. 1 Siter
Gjest Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 skal ikke dit, men skal på villmarksmessen på lillestrøm det arrangeres senere. 27-30 mars Skal på denne også tenkte jeg I tillegg er det vel i Vikingskipet på Hamar i starten av Mai? Siter
Recommended Posts