Justisia Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 artikkel Eier Christian Døving er sikker på at noen forsøkte å drepe redningshunden Noia (6). Tirsdag var Noia og eier Christian Døving som vanlig ute og gikk tur. Da de kom hjem, fant redningshunden en godbit inne i hagen på Nygårdshøyden. - Jeg så hun spiste et eller annet som lå borte ved hekken. Etter tre kvarters tid ble hun urolig. Hun fikk mat, men roet seg ikke. Jeg sendte henne ut igjen, for jeg tenkte hun kanskje var dårlig i magen, forteller Døving. Men ute i hagen ble det snart klart at hunden rett og slett var ruset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Er det galt av meg å ville flambere kjønnsorganene til folk som gjør sånt? 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 26. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Er det galt av meg å ville flambere kjønnsorganene til folk som gjør sånt? Om du bruker dyr fin sprit til det så, ja. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Er det galt av meg å ville flambere kjønnsorganene til folk som gjør sånt? Du holder, jeg brenner? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Du holder, jeg brenner? Høres meget kurant ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Fy ****, så lavmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Hjelpes..er det mulig..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Djiis.. Folk slutter aldri å overraske meg :/ Jeg går mye tur i det området, gikk der med fjotten både i dag og i går faktisk. Pleier ikke la han spise ting han finner på bakken, men skal være ekstra obs nå. Håper virkelig det går bra med Noia! (fantastisk navn forresten:) ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Djiis.. Folk slutter aldri å overraske meg :/ Jeg går mye tur i det området, gikk der med fjotten både i dag og i går faktisk. Pleier ikke la han spise ting han finner på bakken, men skal være ekstra obs nå. Håper virkelig det går bra med Noia! (fantastisk navn forresten:) ) Samme her, går her ofte. Veldig skummelt! Idiotmennesker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Er det galt av meg å ville flambere kjønnsorganene til folk som gjør sånt? Eller ønske at disse snart befinner seg i en typisk situasjon hvor man bruker redningshunder, feks snøskred, uten at det kommer noen. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Passe ekstra godt på at Meesha ikke snafser i seg noe når vi går der fremover altså.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 En jeg møter av og til på tur var fôrvert for en mallevalp som skulle forsøke å bli utdannet til politihund. Så etter en stund møtte jeg henne plutselig med en ny valp. Da hadde den første blitt forgiftet når den spise noe gatelangs i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Av og til tenker jeg at gjeninnførsel av gapestokk hadde vært noe. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Det er nå man gremmes over å være samme art som individet som la ut dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Helt forferdelig. Klarer ikke tenke meg til hva disse horrible folkene tenker på/med!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Dette er bare helt forferdelig! Jeg bare håper at Noia ikke får noen senskader av dette. Hun er en herlig hund og en fantastisk redningshund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts