Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, medlemskrav/betaling


Sofie & Aska
 Share

Recommended Posts

OT; Er det lik sum for lokalmedlemskap som sentralt medlemskap i schäferklubben? :o

Det er vell ganske vanlig. 350kr er prisen for klubbmedlemsskap, enten det er i brukshundklubben eller raseklubben. Med malamutene så var jeg medlem i malamuteklubben sentralt, ikke tilknyttet noen avdeling, men feks med sch klubben og en del andre bruksraseklubber så har de jo klubbområder osv, de arrangerer stevner og treninger og er like aktive som en raseuavhengig brukshundklubb, da sier det seg selv at de har behov for medlemskontigent både for og holde treningsområde, arrangement og stevner. Og er man med i sch klubben avd rogaland (feks) fordi man trener der så trengen man antagelig ikke sentralt medlemsskap og da går det opp i opp :)

TS, send en mail eller ring. Du kan betale bare en av de, og du vil ikke få purring, men det blir jo kanskje litt bingo på hvem av dem som blir registrert da? Viss ikke alle er stoppet utenom 1, da burde de jo få det til riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell ganske vanlig. 350kr er prisen for klubbmedlemsskap, enten det er i brukshundklubben eller raseklubben. Med malamutene så var jeg medlem i malamuteklubben sentralt, ikke tilknyttet noen avdeling, men feks med sch klubben og en del andre bruksraseklubber så har de jo klubbområder osv, de arrangerer stevner og treninger og er like aktive som en raseuavhengig brukshundklubb, da sier det seg selv at de har behov for medlemskontigent både for og holde treningsområde, arrangement og stevner. Og er man med i sch klubben avd rogaland (feks) fordi man trener der så trengen man antagelig ikke sentralt medlemsskap og da går det opp i opp :)

Ok, om man ikke gjør det så forklarer jo det en hel del. Trodde det fungerte som NRK at du MÅ betale sentralt, og kan melde deg inn i avdeling i tillegg. Forøvrig arrangerer også våre avdelinger treninger, stevner og mange har klubbområde uten at avdelingsmedlemskapet koster så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om man ikke gjør det så forklarer jo det en hel del. Trodde det fungerte som NRK at du MÅ betale sentralt, og kan melde deg inn i avdeling i tillegg. Forøvrig arrangerer også våre avdelinger treninger, stevner og mange har klubbområde uten at avdelingsmedlemskapet koster så mye :)

Nei, man må jo ikke være med noen plass, det er jo helt frivillig :) Nå har ikke jeg sch da, men jeg er medlem i sch klubben avd nordenfjeldske og trener her, får medlemsblad osv, men betaler ingenting til sch klubben sentralt :) Og likens er jeg jo medlem i nidaros bhk og trener med de, uten at jeg har eget medlemsskap i NBF, men når jeg er medlem i tilknyttet klubb så har jeg jo akkurat samme muligheter og tilknytting ifht start og konkurranse som om jeg hadde vært medlem direkte i NBF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...