Anooni Skrevet 15. September 2017 Rapporter Skrevet 15. September 2017 Ååh er det helt tomt nå? Kunne tenkt meg å prøvd dette, men ser ut som det forsvant litte kjapt Siter
Ganzie Skrevet 15. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2017 1 time siden, Anooni skrev: Ååh er det helt tomt nå? Kunne tenkt meg å prøvd dette, men ser ut som det forsvant litte kjapt Nesten alt var vekk i løpet av en halvtime, og siste rest forsvant i løpet av morgentimene Det forsvinner fort, er visst veldig populært Neste runde blir om et par-tre uker, med mindre alle ungdyra blir solgt som livdyr istedet (blir lite mat på oss når "alle" vil kjøpe kanin) Siter
Anooni Skrevet 15. September 2017 Rapporter Skrevet 15. September 2017 2 minutter siden, Ganzie skrev: Nesten alt var vekk i løpet av en halvtime, og siste rest forsvant i løpet av morgentimene Det forsvinner fort, er visst veldig populært Neste runde blir om et par-tre uker, med mindre alle ungdyra blir solgt som livdyr istedet (blir lite mat på oss når "alle" vil kjøpe kanin) Da får jeg følge litt med og håpe jeg rekker det neste gang Siter
Ganzie Skrevet 15. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2017 Goood helg fra villdyret Inya Siter
Ganzie Skrevet 16. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2017 Superweekend! Få 15% rabatt og gratis frakt ved bruk av koden Høst når du bestiller! Tilbudet gjelder kun ut søndag 17.09, og gjelder kun eksisterende varer i nettbutikken.Se utvalget og klikk hjem hundens favorittleke på Stinashundemoro.com Siter
Ganzie Skrevet 17. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2017 Fått sydd en del i helga og har fylt på nettbutikken, så nå er det masse leker i (nesten) alle regnbuens farger og varianter, inkludert et par minileker med pip! Og husk at det er kun noen få timer igjen av supertilbudet, 15% rabatt og fri frakt ved bruk av koden Høst. Siter
Ganzie Skrevet 21. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2017 Stina gjør ting hun ikke kan, og jeg ble faktisk veldig fornøyd med resultatet Pannebånd med og uten fôr, det med fôr har herlig fleecefôring, og jeg har allerede tatt ett i bruk selv. Herlig godt og varmt i den kalde høstnatta De førtste ble solgt før jeg rakk å legge det ut, resten er nå lagt ut i nettbutikken 1 Siter
Ganzie Skrevet 23. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2017 Moro å sy noe nytt, så da ble det noen flere Og et halsbånd: Og så har jeg lagt ut et begrenset parti med tørket storfelever mens vi venter på at kaninene skal bli slakteklare Kun tørket, ikke kokt eller på annen måte varmebehandlet, og garantert fri for tilsetningsstoffer. Leveren er kjøpt hos en lokal slakter, fra dyr i Namdalen. Siter
Bellare Skrevet 23. September 2017 Rapporter Skrevet 23. September 2017 På 17.9.2017 at 10:58 PM, Ganzie skrev: Fått sydd en del i helga og har fylt på nettbutikken, så nå er det masse leker i (nesten) alle regnbuens farger og varianter, inkludert et par minileker med pip! Og husk at det er kun noen få timer igjen av supertilbudet, 15% rabatt og fri frakt ved bruk av koden Høst. Ei gråfrøken i hus som var veldig fornøgd med kaninleika som kom no i veka! La den frå meg på kjøkkendisken men den vart kjapt spora opp, så endte nesten opp med ei frøken på kjøkkendisken gitt, for ho ville ha den leika 1 Siter
Ganzie Skrevet 23. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2017 11 minutter siden, Bellare skrev: Ei gråfrøken i hus som var veldig fornøgd med kaninleika som kom no i veka! La den frå meg på kjøkkendisken men den vart kjapt spora opp, så endte nesten opp med ei frøken på kjøkkendisken gitt, for ho ville ha den leika Godt å vite at nesa fungerer i allefall 1 Siter
Ganzie Skrevet 27. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2017 En haug leker samt halsbånd er ferdigsydd og klare til å sendes til en av mine samarbeidspartnere Har også lagt ut flere leker i nettbutikken, blant annet de svært populære kaninflettene i flere flotte fargekombinasjoner 2 Siter
Ganzie Skrevet 2. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2017 Jeg har fått litt dilla på å sy pannebånd for tiden, og her er noen av pannebåndene jeg har sydd i det siste. Både med og uten fleecefôringDisse, og flere andre ligger ute i nettbutikken,www.stinashundemoro.com. Har også gått på nok en smell på stoffbutikk, så det kommer enda mer kule motiver etterhvert 2 Siter
Ganzie Skrevet 6. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2017 Jeg innrømmer det, jeg har et stoffproblemHer er bare litt av det jeg har, og jeg sitter hardt på hendene mine for å ikke kjøpe mer Nå er lageret fylt opp med kaninleker i masse forskjellige typer og farger, så da har jeg kost meg på symaskinen og sydd kule pannebånd! Et lite utvalg av mønstre ser dere her, og mer finner dere i nettbutikken: www.stinashundemoro.com.Ta en titt, jeg har både godbiter, leker, halsbånd og pannebånd, så det er noe for enhver smak 3 Siter
Ganzie Skrevet 11. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Godbiter in the making Så da kommer det kaningodbiter av mange slag ut i nettbutikken i løpet av en dag eller to Her i huset er det nesten ingenting som går til spille når det slaktes, det meste av kjøttet går til oss tobeinte, avskjær og litt mindre kaniner går til hundene, ører, lever, lunger, nyrer og hjerte tørkes til godbiter, hale og labber brukes som leke og/eller tyggesnacks til hund og katt, beina som blir til overs etter utbeining gis til hundene (rått naturligvis) og skinnet garves. Så det eneste som kastes er magesekk, tarmer og hode. (minus ører). Det syns jeg er ganske god benyttelse av dyret (skulle gjerne kompostert avfallet da det er god gjødsel, men de gangene jeg har prøvd har rev og katter endt opp med å grave det opp og dra det utover, og det er ikke det lureste i et boligfelt) 3 Siter
mushi Skrevet 11. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 Virkelig imponerende at så mye av dyret blir brukt. Men det må være mye arbeid med å bearbeide kaninene? Siter
Ganzie Skrevet 11. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2017 1 minutt siden, mushi skrev: Virkelig imponerende at så mye av dyret blir brukt. Men det må være mye arbeid med å bearbeide kaninene? Veldig mye arbeid! Det ligger utrolig mange timers arbeid bak de ferdige produktene, så det er ikke store timelønnen for å si det mildt Men det er verd det, når jeg kan fôre familien på kortreist, lykkelig kjøtt, og kan tilby hundeeiere etisk forsvarlige hundeleker og godbiter 5 Siter
Ganzie Skrevet 12. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2017 Da er godbitene ferdig tørket og pakket Det blir ikke så mye av tre kaniner, (særlig ikke når vi tobeinte er så grådige at vi spiser mesteparten av kjøttet selv) Men vi spiser jo ikke alt selv, så her er det ører, lever, kaninmix (hjerte, lunge og nyrer) samt rent, tørket kjøtt. Ta en kikk, og husk at det pleier å gå fort unna, så her er det førstemann til mølla!www.stinashundemoro.com Siter
Ganzie Skrevet 13. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2017 Sitter og syr og koser meg 1 Siter
Ganzie Skrevet 25. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2017 Halloween nærmer seg med stormskritt, og selv om det er delte meninger om denne feiringen, så vil jeg tilby alle kunder et skikkelig skummelt godt tilbud! Ved kjøp for over 200, får du hele 15% rabatt på hele handelen! Tilbudet varer ut hele oktober, så løp og kjøp! I nettbutikken finner du et stort utvalg av flotte hundeleker (storfavoritt hos de fleste hunder), knallgode godbiter av rene råvarer samt mye annet! Ta en titt på www.stinashundemoro.com Siter
Ganzie Skrevet 30. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2017 Husk Halloweentilbudet med 15% rabatt på hele handlekurven ved kjøp på over 200,- (trenger ikke kode) Har lagt ut mer leker og godbiter, så her er det mye spennende å finneStinas Hundemoro Siter
Ganzie Skrevet 31. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2017 Happy Halloween!Ha en flott kveld, og husk siste kveld av Halloweentilbudet; 15% rabatt på hele handlekurven ved kjøp over 200,-Finn din hunds favorittleke på Stinas Hundemoro! Siter
Ganzie Skrevet 24. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2017 Black friday blir for puslete, så jeg slår til med Black Weekend! Få 20% rabatt på alt i hele nettbutikken ved bruk av koden Black. Tilbudet gjelder t.o.m 26.11.2017, ta en titt på Stinas Hundemoro og finn din hunds favoritt! 1 Siter
Ganzie Skrevet 26. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2017 Supertilbud! Jeg feirer Cyber Monday med et vilt bra tilbud til alle kunder! Bruk koden cyber og få hele 20% rabatt og FRI FRAKT! Gå til www.stinashundemoro.com og finn din hunds favorittleke og godbiter! Siter
Mikke Skrevet 27. November 2017 Rapporter Skrevet 27. November 2017 12 timer siden, Ganzie skrev: Supertilbud! Jeg feirer Cyber Monday med et vilt bra tilbud til alle kunder! Bruk koden cyber og få hele 20% rabatt og FRI FRAKT! Gå til www.stinashundemoro.com og finn din hunds favorittleke og godbiter! Supert tilbud! Men jeg fikk dessverre ikke lagt inn koden.. Siter
Ganzie Skrevet 27. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2017 Akkurat nå, Mikke skrev: Supert tilbud! Men jeg fikk dessverre ikke lagt inn koden.. Takk for at du sa i fra! Der hadde det skjedd en glipp, ja Fikset 1 Siter
Recommended Posts