SiriEveline Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 NÃ¥ har det kommet masse esker her idag! Kommer mer oppdateringer utover kvelden. Men tror @Taz sine hunder skal bli fornøyde! Er det noe til overs? Prøver gjerne på Tetris Siter
Anette Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Er det noe til overs? Prøver gjerne på Tetris Har to varianter jeg har en stk igjen hver av :-) kan poste de her etterpå. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Har to varianter jeg har en stk igjen hver av :-) kan poste de her etterpå. Hold av en av dem ihvertfall da Siter
Anette Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Det er et par gevir biter igjen om noen har lyst på, send evnt PM Vi har satt sammen strikkhåndtak og nettingballer til en populær combo. Denne har jeg sett er populær i england og flere har spurt etter den i Norge. http://hundegodt.com/Hundeleker/ball/nettingball Siter
maysofie Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Åååh, er det mulig å holde av en slik til etter helga!? Siter
Anette Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Åååh, er det mulig å holde av en slik til etter helga!? Send meg pm så ordner jeg Siter
Anette Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Vi har også fått inn flere bounzere i medium,large og XL. Samt Kick Fetch i Large og ny størrelse - mini fotball! Et nytt produkt som vi har tatt inn til sommer månedene er to vannleker, baller med topper som flyter alltid rett, lette å kaste og lett for hunden å plukke de opp. Finnes som hai og alligator 3 Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Nå er lagrene fylt opp med de lekene som har vært savnet lenge fra tug e nuff! Desverre tar det ca 2 mnd å få varer fra de, så jeg har alt bestilt for å få om to mnd igjen Vi har fått mer av den populære kanin med strikk igjen Masse mer sau draleker og nyheten! Sau med dobbelt håndtak! Etter ønske har vi også tatt inn kobbel med strikk I tillegg til den vanlige jaktleken med kanin har vi variant med sau Siter
MonicaT Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg gleder meg til dere skal ha stand på Fellesutstillingen. Mye jeg har lyst på De to lekene jeg har fra dere er veldig poppis her i huset 1 Siter
Com Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Det er et par gevir biter igjen om noen har lyst på, send evnt PM Vi har satt sammen strikkhåndtak og nettingballer til en populær combo. Denne har jeg sett er populær i england og flere har spurt etter den i Norge. http://hundegodt.com/Hundeleker/ball/nettingball Har du rosa ball med rosa håndtak av disse i medium ? Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Har du rosa ball med rosa håndtak av disse i medium ? Vi har igjen to leker og det er rød og blå ball i stor med lilla eller sort håndtak. Alt annet er desverre solgt. Har alt bestilt opp mer, regnet jo ikke med at alt skulle gå på en kveld. Siter
Pingo Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Skal dere til Drammen hundepark i helga? Evt. hvilke andre stevner? Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Skal dere til Drammen hundepark i helga? Evt. hvilke andre stevner? Vi skal ikke til drammen hundepark, der selger drammen hundepark leker og ingen andre får ha stand. Vi skal ha stand her fremover: Samt kan levere på letohallen søndag neste helg. April 5.-6. April - Agility stevne Tønsberg Hundeklubb Mai 3.mai - Fellesutstillingen for fuglehunder - Fetsund Link 24.mai - Valpeshow, LP-stevne, Rasespesial på Båstad - Australske Gjeterhunder Norge - Link Juni 31.mai - 1.juni - NKK Drammen August 16.-17. august - NKK Bjerke 1 Siter
Aslan Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 24.mai - Valpeshow, LP-stevne, Rasespesial på Båstad - Australske Gjeterhunder Norge - Link Brårud Er jo 200 meter unna barndomshjemmet mitt, kanskje jeg kan legge inn en bestilling som jeg kan lure foreldrene mine til å hente. Hmmmmmmmm 1 Siter
Taz Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Skrevet 20. Mars 2014 I dag kom pakken fra hundegodt! Kiwi syns den fluffy ballen var dritkul og stakk av med den med en gang. Måtte ta den fra henne så hun ikke skulle ødelegge den. Koios poserer med noen av de nye tingene hans. "Hvorfor må jeg holde denne? Den er aaaaltfor tung!" Koios med maskuline farger. Han passer rosa. Eneste som ikke ligger å tygger på et gevir nå er Minion, men hun er rar da. 2 Siter
Anette Skrevet 27. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2014 Kan levere på førstkommende søndag i Letohallen 1 Siter
Irenen Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Skrevet 29. Mars 2014 Gleder meg til dere kommer til fellesutstillingen! Da skal hundene få et par nye draleker og litt godis tenker jeg 2 Siter
maysofie Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Skrevet 29. Mars 2014 Keo har funnet ut at vi må kjøpe en slik som Koios holder på siste bildet der i tillegg til de andre vi allerede har bestilt, lille gul skal nok få vilja si 1 Siter
Anette Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2014 Vi står på stand på Tønsberg Hundeklubb sitt agility stevne nå førstkommende helg 5-6. april! Veibeskrivelse og informasjon om stevnet ligger her. Vi kommer også på NKK Drammen og NKK Bjerke! Legger inn Lille Yasmine til @Siri 4 Siter
SandraNH Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 Hvilke farger har du igjen av disse? Synes den i orange/gul var knall Passer godt til en tollerpels Siter
Anette Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2014 Hvilke farger har du igjen av disse? Synes den i orange/gul var knall Passer godt til en tollerpels Alle er igjen. Kan ikke love de er etter helga med agility folk. Si evnt ifra om jeg skal legge den av ;-) Siter
SandraNH Skrevet 2. April 2014 Rapporter Skrevet 2. April 2014 Alle er igjen. Kan ikke love de er etter helga med agility folk. Si evnt ifra om jeg skal legge den av ;-) Legg av den gule/oransje Kan legge inn en bestilling i nettbutikken nå 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. April 2014 Rapporter Skrevet 3. April 2014 Jeg skal sjekke ut ting på Australsk gjeterhund spesialen Jeg vet liksom ikke helt hva Tidi kommer til å like best! Men jeg syns frisene deres er kjempe rimelige Når jeg ser på noen av leken så tenker jeg: "Denne er sikkert kjempe dyr, se så lang og flott den er" men så er den ikke det Utrolig bra 1 Siter
Recommended Posts