Gå til innhold
Hundesonen.no

One.com


SFX
 Share

Recommended Posts

Jeg har sjekket priser rundt omkring for å se om jeg kan spare noe på å flytte domenet mitt til en annen server.

One.com er jo veldig billige, men er det noen som har noen erfaringer med dem? Nedetid, svartid, komplikasjoner og tull en ikke vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt de i noen år nå, og opplever lite nedetid. Og er flinke til å sende ut mail om det er noe nytt eller en planlagt oppdatering. Jeg mener jeg har tatt kontakt med de èn gang, og da var de raske til å svare.

Så jeg er veldig fornøyd med one.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt de i noen år nå, og opplever lite nedetid. Og er flinke til å sende ut mail om det er noe nytt eller en planlagt oppdatering. Jeg mener jeg har tatt kontakt med de èn gang, og da var de raske til å svare.

Så jeg er veldig fornøyd med one.com :)

Slenger meg på denne, brukt dem i en evighet, aldri hatt problemer. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også - billig, har aldri opplevd at siden min har vært nede, veldig kjapt og faktisk hyggelig den ene gangen jeg måtte ha support.. Det eneste problemet jeg har hatt var at man en kort stund ikke kunne redigere siden hvis man hadde Firefox - men det er fikset nå, Så jeg har ingen problemer med å anbefale dem.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...