Guest bikkje1 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Noen soniser som spiller flappy bird? Hva er rekorden din? Rekorden min er 20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Æsj, måtte teste jeg og daa.. Klart 12 alt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Møkkaspill! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Møkkaspill! [/quote?] SÅ ENIG!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Jeg må slette det før jeg skal på jobb i morgen, kan ikke ha psykotantrums med kunder i butikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Dere MÅ se denne videoen av en som prøver flappy bird, jeg looooooooo så innmari (spol til 04:03 for å se flappy bird delen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 62 Det er pga pewdiepie at jeg oppdaga det... Men jeg har vært så forbanna at paden har flydd seg et par turer. Det spillet er helseskadelig for meg! På mobilen har jeg 42, men det er en bug med det, så fuglen går råsakte. Lettere, men skikkelig kjipt at det ikke er som det skal, så da spiller jeg på paden! Like greit at jeg ikke spiller det på mobil da, den hadde nok flydd avgårde rimelig kjapt. *spille flappy bird* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Har 39. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Jeg har 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 25. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 3. Scooooore! Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 1 jävelskap... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Først til hundre da folkens? Fremdeles 62 og kul i panna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Dere MÅ se denne videoen av en som prøver flappy bird, jeg looooooooo så innmari (spol til 04:03 for å se flappy bird delen ) Jeg er så jeg griner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Jeg la meg ikke før dritseint pga dette dumme spillet. Og jeg kan jo ikke slette, måå komme meg over 13! Møkk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 S.yk.t. Ir.ri.te.re.nde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Så glad for at jeg nok å gjøre på jobb i dag! Nå derimot.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 55 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Installerte det og slettet det kjapt! Blir så irritert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 35. Det er forresten vanskeligere på iphone enn android og iPad.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 42! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 86! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 DAFUQ. DET ER JO UMULIG. Forøvrig fungerer pewdiepie's teknikk. Jeg hadde 1 i rekord fram til jeg skrudde på bannskapen. Så lenge jeg sa stygge banneord fortsatte den fuglen hele vegen til 7. JUHU! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Laste ned eller ikke? Heller mot nei jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts