SiriEveline Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Helgen forsvant lynraskt, og uka enda fortere, men her kommer endelig min EFIT: 09:30 Morgentissings (så mye snø på verandaen at det ikke var mulig å komme seg ut i hagen) 10:06 Leketid med pipeball fra Krizoo (vunnet i julekalender) 12.02 På tide å vekke samboer 12:33 Ut på tur aldri sur 13:00 Hopp og sprett 14:44 Vel inne og igang med å se på Grimm 15:21 Ser fortsatt på Grimm, men har funnet frem pottisen 16:06 Fortsatt chillings med Grimm (det begynner å bli DRIIT spennende) 17:30 Starter på middag Og resten av kvelden skled bort i sofaen 3 Siter
SiriEveline Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Så fin Tetris har blitt. Tusen takk Siter
MonicaT Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Flotte Tetris og fine bilder 1 Siter
SiriEveline Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Ååå så koselig at dere deler mitt syn på koseklumpen! Nå ble jeg god og varm i hjerterota Jeg er helt sikker på at han også sender nusser og klemmer ut til alle som måtte ønske, han har mye love å gi! (særlig til forbipasserende ) Siter
Recommended Posts