MaritaS Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Her er hun 2-3 uker drektig første gang og stråler seg til seier i åpen klasse og 2BTK på spesialen i 2012. Hun gjentok suksessen med seier i åpen klasse klin naken på spesialen i 2013, uplassert i tispeklassen. Tenk om hun kunne vært i pels på den utstillinga engang.. hun ville jo eid heile sjiten. Kiyomi er også en veldig fin hund å ha i hus om man er plaget av veldig veldig små menn. Her er et bilde av hun som jafser i seg en uheldig stakkar. Man kan jo håpe at valpene arver de genene. 10 Siter
Kiyomi Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Tenk om hun kunne vært i pels på den utstillinga engang.. hun ville jo eid heile sjiten. Kiyomi er også en veldig fin hund å ha i hus om man er plaget av veldig veldig små menn. Her er et bilde av hun som jafser i seg en uheldig stakkar. Man kan jo håpe at valpene arver de genene. P5273843.JPG Hun var jo ganske fullpelset på bildet jeg la ut og dette, hvor hun spiser opp en mann. I år får hun ikke vært med, forhåpentligvis, men kanskje jeg klarer å putte sammen en oppdretterklasse av valpene hennes! Hun lager fine valper! Åh Vil du se mer? Fotograf er @Kaja 3 Siter
Kiyomi Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Masse lykke til! Du skal vel ha hvis det kommer black and tan? Edit: Det er bare å si ja, for har ikke helt trua før de eventuelt ligger i kassa! Siter
Stine Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Ja! Haha, eller nei. Vigdis bor visst her enda 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 For noen fininger (spesielt mor!) Lykke til, krysser fingrene Siter
Kiyomi Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Ja! Haha, eller nei. Vigdis bor visst her enda Hu der Vigdis ødelegger alt! Men hu lander sikkert litt før sommeren? (Har ikke helt trua på det heller :lol: ) Lkke til Takk! Lekker hann forresten! Ja, han er rålekker, han ser ut sånn japanerne vil ha dem. For noen fininger (spesielt mor!) Lykke til, krysser fingrene Takk! Jeg kommer til å gå med ganske høye skuldre i noen uker, først frem til "de dagene" og deretter - om det blir parring - så er nok skuldrene ennå høyere frem til jeg vet om hun er drektig eller ikke. Siter
Stine Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Hu der Vigdis ødelegger alt! Men hu lander sikkert litt før sommeren? (Har ikke helt trua på det heller :lol: ) Haha, ja hu gjør det altså Og nei, har ikke trua jeg heller 1 Siter
MegaMarie Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Kiyomi er utrolig vakker altså Også ser hun så brukenes ut der hun hopper rundt på agilitybanen Hvordan er hun i trening? Siter
Kiyomi Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Kiyomi er utrolig vakker altså Også ser hun så brukenes ut der hun hopper rundt på agilitybanen Hvordan er hun i trening? Altså.. Ja... Hun er ikke akkurat noen gjeterhund. Nå begynner det å bli en stund siden vi har trent noe særlig annet enn fysisk trening og spor, bortsett fra litt veldig korte økter på kveldsluftinga med litt enkle lydighetsøvelser. Jeg har revet meg mye i håret av den der, i begynnelsen når vi trente agility så gikk det plutselig ikke an å sitte engang for hun var SÅ klar. Det er ikke alltid like viktig å høre etter. Hun stikker iblant, men ikke av fordi hun ikke vil være med og trene, hun må bare ta noen seiersrunder på egenhånd eller jage halen sin eller noe. Hun er med så lenge hun har lyst, om jeg ikke pauser tidsnok blir hun vrang eller slow motion. Hun kunne vel en gang stort sett alle øvelsene til klasse1 LP, men aldri i verden om hun hadde holdt ut et helt program. Det er ikke mye du får se av henne her, men hun kan åpenbart lære ting i alle fall. http://www.youtube.com/watch?v=zQ3U3sBuBD8&list=UUl6ToHxC_GQhqJqYzL1czEw&index=2&feature=plcp 1 Siter
Kiyomi Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2014 Kiyomi er på syvende dagen i løpet nå. Skulderhøyden min stiger, og ikke minst stresset rundt å få til reisen videre til Bergen... Siter
Mud Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Kiyomi er på syvende dagen i løpet nå. Skulderhøyden min stiger, og ikke minst stresset rundt å få til reisen videre til Bergen... Krysser fingrene! 1 Siter
Toril Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Krysser alt mulig rart,vakkert par! 1 Siter
Kiyomi Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Kiyomi er forøvrig allere mor til HEJV-13 FIJV-13 Hakushu Ki Yari NJV-13 Hakushu Ki Aino 6 Siter
Kiyomi Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Og ikke minst Hakushu Shitenno Zochoten m/ tre brødre 6 Siter
Elisabeth00 Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Kiyomi er helt nydelig, og jeg likte pappan godt også. Dette blir spennende, masse lykke til!! Siter
Cavalierflat Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Vi krysser alt vi har 1 Siter
Baskerville Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Skrevet 10. Februar 2014 Lykke til, krysser fingre og labber for stor suksess!!! 1 Siter
Kiyomi Skrevet 11. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Kiyomi er helt nydelig, og jeg likte pappan godt også. Dette blir spennende, masse lykke til! Vi krysser alt vi har Lykke til, krysser fingre og labber for stor suksess! Tusen takk dere! Nå øker skulderhøyden daglig. Akkurat nå er jeg dritstressa og med en god del reisefeber. I morgen på denne tiden har jeg landet og er straks hos @MaritaS! 2 Siter
Recommended Posts