Ozzy Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 00.05 lå jeg i senga sammen med Ponni og Fredrik. Ozzy lå på gulvet stakkars. 06.30 drikker jeg kaffe sammen med hundene som er like trøtte som meg. Ut på tur, alltid sur. Ihvertfall når vinden er det, fy søren så kaldt det var! Ca kvart på ni hadde jeg tatt bussen til byen og tok en røyk og en kaffe mens jeg ventet på bussen videre til jobb. Pga lørdagsrutene var jeg på jobb 40 minutter før jeg starter, så jeg gjorde litt smått mens jeg ventet på at tiden skulle gå. Så over akvariene blant annet, idag var det tre døde fisk! Har fått ukestilbudene fra Tropeimporten og jeg måtte le litt av at vi får en gratis kjele hvis vi kjøper plantegrus. Vi bruker ikke mye kjeler på jobben for å si det slik. Jeg drikker kaffelatte i tolvtiden. Da kom det også en gjeng med mennesker så den blei kald. I ett-tiden tok jeg meg fem minutter ute i varmen. Og 14.00 stakk en kamerat innom med sjokolade og brus til meg for andre dag på rad! Han var i nærheten og jeg ble så glad på fredag så han ville gjøre dagen min bra i dag også 15.15 ble jeg hentet av storesøster og vi dro videre til mamma for å spise med tante, mormor og bestefar. Vel fremme hos mor, og jeg holder på å sulte ihjel så potetgullskåla ble angrepet litt. Middagen var straks klar (Tapas) og jeg hjalp til med å skjære opp den hjemmelagede foccaciaen 18.00 er jeg fortsatt hos mor. Var godt å se verdens beste Peik igjen, han blir 13 år i mars og er min beste barndomsvenn! 19.00 har vi drukket kaffe og spist is. Kom hjem i åtte-tiden, heiv på meg joggebuksa og slang rumpa på sofaen med en film. Så prøvde jeg å få ned noe snø fra taket ved terassen, det lå sånn veldig dumt til og jeg var redd bikkja skulle få det i huet, Var dessverre ti cm for kort så måtte ha hjelp. Sjekka posten, hadde fått innkallelse til ultralyd og ble helt satt ut over at jeg ikke kan drikke/spise fire timer før timen, og at jeg ikke kan tisse to timer før timen. Har blære på størrelse med en åtte uker gammel valp og jeg gruer meg faktisk. Så var det tv-titting resten av kvelden med to søte gutter. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Hvor jobber du? Trope er litt merkelig, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Hvor jobber du? Trope er litt merkelig, ja Jobber i en dyrebutikk i Tønsberg. Ja, de er litt rare. Ville heller hatt karaffelen fra Eva Solo de har masa om i det siste. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en søt hvit en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Huff, jeg hadde også slitt veldig med ikke å tisse to timer før. Min blære er ikke-eksisterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en fin toller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Åååh du må jo gå for kjeletilbudet Så herlig..random Jeg er sjalu på din snø og Syns alltid det er så morsomt å lese om din toller-Peik, jeg tror alltid at du snakker om toller-Peiken som jeg kjenner Men så søt din toller-Peik er Lykke til med CT, går nok bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en søt hvit en Han er en søt hvit en! Huff, jeg hadde også slitt veldig med ikke å tisse to timer før. Min blære er ikke-eksisterende. Ja jeg kommer til å slite veldig tror jeg. Greit nok å ikke kunne drikke, å være tørst takler jeg. Men å ikke tisse? omg sier jeg. For en fin toller Han er en veldig fin toller Litt tykk, veldig døv og gammel men en veldig god gutt! Åååh du må jo gå for kjeletilbudet Så herlig..random Jeg er sjalu på din snø og Syns alltid det er så morsomt å lese om din toller-Peik, jeg tror alltid at du snakker om toller-Peiken som jeg kjenner Men så søt din toller-Peik er Lykke til med CT, går nok bra! Jaa, de kjelene MÅ vi jo ha. Kan ha de på disken til pynt eller noe Kunne også få en super-eksklusiv kniv ved kjøp av bark til reptiler. Har snødd hver dag de siste ti dagene men idag ble det til regn. Så nå er det meste på vei bort, og resten blir vel til is. Takk, og ja, min toller-Peik er søt Det er sikkert din også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts