Khela Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Klokka 02.00 natt til lørdag tutla jeg meg ut en tur for å se hvordan det stod til med de firbente heltene våre som var inne for en hvil før neste etappe, see: Så la jeg meg, våknet ca kl 09.00 til dette synet: Kl. 10.00 stod jeg og puttet på meg ansiktet: Kl. 11.00 hadde vi fått besøk av ei venninne og kortisen hennes Alvin Kl. 12.00 var vi bare ute og basa i snøen, trente og lekte med hundene. Her representert med en sommerfugl i vinterland Kl. 13.00 ventet vi på brodern som var på vei inn for å hvile hundene før 3.etappe Kl. 14.00-16.00 hadde vi fått lagt hundene å ny, tørr halm og gitt de litt mat, så vi satt bare og koste oss med å grille, spise kjeks, skravle og kose på myke pelser de neste par timene Kl. 17.00-18.00 lå vi i sofaen slappet av, litt sliten sommerfugl. Kl. 19.00 disket mamma opp med taco Kl. 20.00 gikk vi ut en liten tur, sjekk brøytekanten ifht Khela: Kl 21.00 satt vi inne hos tante og så på tv samtidig som jeg oppdaterte meg litt på Femundløpet, sonen osv. Og slik fortsatte i grunn kvelden frem til leggetid 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Koselig med utedag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så ut som en kjempefin dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en brøytekant! Så ut som en koselig dag da, med taco og greier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 For en koselig morgen du hadde, med sommerfugl i senga 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Åhh, sjalu på all snøen! Den brøytekanten der skulle jeg gjerne hatt hit altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Khela er så søt Nam nam, Taco! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Åhh, sjalu på all snøen! Den brøytekanten der skulle jeg gjerne hatt hit altså Du kan få litt! Men ikke alt, jeg vil ha noe selv og altså Men begynner å bli rimelig lei all nedbøren nå, kunne stoppet for noen dager siden Khela er så søt Nam nam, Taco! Khela sier takk (og seffe er jeg det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Fina utedagen! Och söt liten fjärill 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts