Stine Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Våkner litt før klokka 8 av 3 sånne her (de to andre var long gone ned trappa når jeg fikk karra til meg kameraet ) Kaffe og åpning av gaven fra svigermor Noen koser seg litt mer enn andre Så spenner vi på oss skiene og loffer ivei Når man kommer inn fra skitur er det viktig å varme seg ved peisen! Etter endel sløving på sofaen (og en liten dupp på meg ) så stikker vi en tur til Hønebyen Der spiser vi bursdagsmiddag med påfølgene dessert Resten av kvelden kommer til å bli tilbragt foran tv'en med snop og julebrus Ikke helt ett foto i timen, men sånn ca litt ihvertfall 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Det så ut som en koselig bursdag Grattis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Veldig trivelig bursdag! Gratulerer med dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Så ut som en fin dag Gratulerer med dagen!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Gratulerer med dagen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Gratulerer med dagen! Helt enig at det så koselig ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Gratulerer med dagen! Synes det så ut som en ganske perfekt bursdag jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Gratulerer med dagen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Gratulerer med overstått Fine bilder og koselig dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Drømmebursdag med snø, fine hunder og god mat da Gratulerer igjen med gårsdagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Gratulerer med vel overstått! Og den woken så dritgod ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Takk, takk Jeg kosa meg glugg ihjel jeg, og den woken var dritgod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så koselig! Gratulerer med dagen din! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Gratulere med dagen, litt på etterskudd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts