simira Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Var innom for å se om de hadde noe rimelige hundesenger, siden Kovu har gjort innhugg i antallet her i det siste... Halv pris på hundesenger, dessuten hadde de en billigkrok hvor de tydeligvis kvitter seg med transportvesker. Veldig fine også synes jeg, til kr. 50 per stk. Dette var da Plantasjen Hellerudsletta, men det kan jo være de rydder over hele linja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Det er over hele linja, samme tilbudet var på Plantasjen Tromsø denne uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Hvorfor finnes ikke plantasjen her oppe? Trenger hundesenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Det er over hele linja, samme tilbudet var på Plantasjen Tromsø denne uka På transportbager og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 På transportbager og? yep! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 yep! Ooh, da må vi på plantasjen i morgen! Takk for tips, Simira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 De mindre avdelingene har nok ikke så mye utvalg. Tviler de har på Plantasjen Nydalen f.eks. Men de fleste større burde ha. Kovu går god for kvaliteten (første gang han har valgt buret framfor sofaen i stua!): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 De har pleid å ha tilbud hos plantasjen Nydalen når det er tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 De har pleid å ha tilbud hos plantasjen Nydalen når det er tilbud. Ja, de har tilbud, bare skrekkelig mye dårligere utvalg enn Hellerudsletta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Ja, de har tilbud, bare skrekkelig mye dårligere utvalg enn Hellerudsletta. Mente tilbud på hundesenger/hundeutstyr Har funnet mye fint der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Hvordan er disse sengene? Er de tykke nok til at hunden ikke omtrent ligger på gulvet? Og hvordan er de i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Hvordan er disse sengene? Er de tykke nok til at hunden ikke omtrent ligger på gulvet? Og hvordan er de i pris? Den Kovu har i buret der er ganske tykk, og det ser ikke ut som den har tenkt å synke veldig sammen. 80x100 kostet 249, 60x80 199,- og 40x60 149,-. Det er denne: http://www.plantasjen.no/sortiment/husdyr/tilbehor_til_hund/52a862c5b61822fa38002993/hundeseng Lurer på om den ene jeg kjøpte er denne: http://www.plantasjen.no/sortiment/husdyr/tilbehor_til_hund/52a862d2b61822a9c5002c4c/hundeseng-100x80cm, halv pris av oppgitt. Dvs, samme priser der, 249/199/149. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 De har hatt dette tilbudet veldig lenge Vi har samme madrassene, og de har holdt seg godt. Skikkelig mye og gode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Endte opp med denne: http://www.plantasjen.no/sortiment/husdyr/tilbehor_til_hund/52a862c4b61822a553002979/hundeseng Står på siden at den er rosa, men jeg vil heller kalle den vinrød/rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Noen som vet sluttdato for salget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Det var ikke salg i Moss på bur, bare senger :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Det var ikke salg i Moss på bur, bare senger :/ Her var det 50% på burene, ikke 50,- kr. Så de gjør vel litt forskjellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Her var det 50% på burene, ikke 50,- kr. Så de gjør vel litt forskjellig. Ja! Jeg spurte en medarbeider der, men hun hadde ikke hørt at noen hadde det! Kjedelig for jeg trenger et nytt stoffbur nå som det andre er ødelagt. Jaja! Da får jeg bite i det sure eple å kjøpe et dyrt et (men da gidder jeg ikke kjøpe fra plantasjen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts