Wachita Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Vi må trene passeringer, ikke hoppe tulling og ha draleke med båndet så fort vi øker farten litt mer en spaseringshastighet, og fokus ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Jeg tenker bare være sosial. Trene litt kontakt og lette øvelser med andre hunder i nærheten Ida vil sikkert vasse litt og. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Jeg tenker utstilling, kanskje litt lp og passering Krohnegården høres fint ut, hvis bare noen kan minne meg på hvor det er Utilling, da holder det å bare trene litt på stå med andre hunder i nærheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Jeg er ikke noe kjent med hvor jeg kan busse til som inneholder sted å trene og eventuelt bademulighet, så bare finn et ok sentralt sted dere, så kommer vi om vi får busset dit Sent from my iPhone using Tapatalk @Ane, hvor bor du? Om du bor et sted mellom Nesttun og Krohnegården, så kan jeg plukke deg opp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Krohnegården er mellom Laksevåg og Fyllingsdalen. Melkeplass. Jeg bor på Askøy Alvira. Så på andre siden av deg. Men ellers takk! Når klokken er det snakk om? 19? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Hvordan kommer jeg meg til krohnegården fra vestkanten senter med buss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Linje 19 stopper rett ved skytebanen på Krohnegården. Jeg parkerer mellom marken og veien, så bør det være lett å se. Har en berlingo multispace (sandfarget ish). Passer det kl 19-19.30 for folk? @Alvira Melkeplassen, også inn mot skytebanen/strutsefarmen. Evnt fra Bønes, mot Betanien/Løvstakktunellen også opp til høyre ved hagesenteret. Tror det står skilt til strutsefarmen der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Oki! Aldri tatt buss dit før, men jeg finner det sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Ble visst spontan bytur med jentene i kveld istedenfor. Kos dere Vi blir med neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 @Malinka Jeg er sikker på at Lady vil gå spor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 19 passer flott for oss 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Passer det i 19-19.30 tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 @Malinka Jeg er sikker på at Lady vil gå spor Det vil hun helt sikkert, og bade også. Jeg har fulgt med på tråden hele tiden og lurt på om jeg skal hive meg med, men jeg har en del som må gjøres før vi drar på ferie på lørdag..... klesvask for eksempel. Aner ikke hvor jeg skal kjøre for å komme til Krohnegården, men det er det minste problemet. Skal se hvor mye jeg får unna neste timen og prøve å få tid!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 19 passer font for oss (: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Vi kommer nok litt over 19 Kommer du deg med buss dit til 19 Wachita? hvor kommer du fra? Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Jepp! Jeg busser nå jeg, da er jeg der rett før 19 (: tar buss fra vestre vadmyra til møhlenpris og bytter buss der (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Det vil hun helt sikkert, og bade også. Jeg har fulgt med på tråden hele tiden og lurt på om jeg skal hive meg med, men jeg har en del som må gjøres før vi drar på ferie på lørdag.... klesvask for eksempel. Aner ikke hvor jeg skal kjøre for å komme til Krohnegården, men det er det minste problemet. Skal se hvor mye jeg får unna neste timen og prøve å få tid!! Over puddefjprdsbroen, ta av mot Laksevåg. Rett før Esso på Damsgård tar du til venstre opp Melkeplassen. Nesten på toppen er det avkjørsel på venstre hånd, da har du nettopp kjørt forbi en kunstgressbane på høyre side av veien. Hold deg på den veien, så ser du oss på venstre side etter skytebanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Edit virker ikke, men tar 15 bussen 18.37 fra møhlenpris (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Litt sent, men kjører nå Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Noen som vil trene en dag denne uken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Har noen lyst til å gå tur sammen i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnhild Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Tilbake i byen og kunne trengt litt passeringstrening med tassen. Har kanskje møtt 10-15 hunder i løpet av sommeren, så trenger å trene på passering/kontakt/legge merke til at eg eksisterer med andre hunder i nærheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Har jobbeuke, og reiser bort til helgen så denne uken har jeg ikke mulighet. Neste uke har jeg ikke helt oversikt over, men kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 19. August 2014 Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 Kan kanskje i løpet av uka, og trenger også å trene på passeringer. Når/hvor tenkte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 19. August 2014 Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 Kan sannsynligvis ikkje denne veka, eller neste, men etterpå! Trenger trene på akkurat det same, har heller ikkje sett hund på lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts