Ricco Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Hei! Er en stund siden eg var her inne, så kanskje eg skal presentere meg igjen :-) Mitt navn er Sølvi, og vi driver oppdrett av leonberger. Vi har 4 stykker pr i dag, to hanner og to tisper. Tidligere hadde vi schaferhund, kanskj noen av brukerene her inne husker det? 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Hei og velkommen tilbake! Ja, jeg husker deg med schäferhundene dine. Hadde ikke du et schäferkull også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Vi hadde tilsammen 3 kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Husker deg selvfølgelig, Velkommen tilbake! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Selvsagt husker vi deg! Savna deg og pyntebildene dine rundt jul! Velkommen tilbake! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2014 Hei igjen Sølvi; kjekt å se deg her inne igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 31. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Tusen takk alle sammen Pyntebildene mine rundt juletider ja hihi. Kanskje kommer nye til neste jul 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Ja syntes nicket ditt var veldig kjent, men fikk bare ikke rasen helt til å stemme. Velkommen tilbake :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Velkommen tilbake! Du kan gjerne legge ut noen bilder av løvene dine altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2014 Velkommen tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Velkommen tilbake! Hyggelig å se deg her igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Hei, velkommen tilbake Ricco! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2014 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 Velkommen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts