Gå til innhold
Hundesonen.no

Tøybur ønskes kjøpt!


Recommended Posts

Ønsker å kjøpe et sammenleggbart tøybur til min tollertispe. Må være av god kvalitet og i god stand. Vi holder til i Midt-Troms. :) Noen som har? Evt vet hvor man får kjøpt bur av god kvalitet til en rimelig pris?

Jeg er veldig fornøyd med det jeg kjøpte på plantasjen ihvertfall. God plass til hund på 25 kg, tror det kostet 4 eller 500 kr :) De har jo nettside så du kan sjekke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med mitt fra Plantasjen. :) Har str medium til kelpiehannen min, vil tro det er ok til en tollertispe også (kommer litt an på hva slags bruk du skal ha det til). Husker ikke nøyaktig pris, men det er noe av det rimeligere. Lett å legge sammen og bære, solid, gode muligheter til å lukke på sidene så du slipper innsyn/utsyn (bare husk på at det blir tettere luft inni buret når sidene er stengt ned).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å kjøpe et sammenleggbart tøybur til min tollertispe. Må være av god kvalitet og i god stand. Vi holder til i Midt-Troms. :) Noen som har? Evt vet hvor man får kjøpt bur av god kvalitet til en rimelig pris? 

Jeg har et tøybur til salgs, brukt til dalmis. Holder til i Lofoten, enn du?

Om du kjenner noe som kjører transport mellom Svolvær og der du bor, så kan du kanskje få fraktet det sånn. Men jeg kan også sende som pakkepost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et tøybur til salgs, brukt til dalmis. Holder til i Lofoten, enn du?

Om du kjenner noe som kjører transport mellom Svolvær og der du bor, så kan du kanskje få fraktet det sånn. Men jeg kan også sende som pakkepost :)

Er nok et godt stykke unna deg, bor på Setermoen i Bardu... Og kjenner ingen som kjører den strekka.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikk? Sjekk på Finn.no - så kommer det massevis av alternativer, f.eks. Hundihuset (men da tilkommer det frakt), Tropehagen har nettsalg og handler man for over en viss sum er det fraktfritt, etc..

Eller sjekk om nærmeste dyreforretning kan skaffe et til deg, Europris har stoffbur av og til, evt Jula, Biltema... Nærmeste utstilling?

Maaange muligheter. Jeg ville vært litt forsiktig med å kjøpe brukt, da ikke alle har allverdens holdbarhet - og ryker èn glidelås er liksom buret helt ubrukelig (såfremt du har tenkt å lukke det, selv).

Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...