Malamuten Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Nettet mitt vil ikke og jeg forstår ikke hvorfor. Alt lyser som det skal, jeg har prøvd alle triks jeg kan, men det virker ikke. Feilsøking så noe om DNS server, hva er det og hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Trådløsnettet hjemme, fra ruter du har fått fra leverandør? Prøv å starte den på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Prøv å restarte pcen, det pleier å hjelpe her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Både ruter, modem og pc er restartet flere ganger, ingen virkning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Ring internettleverandøren din og hør med de. Kan hende det er ruteren din som har tatt kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Ring internettleverandøren din og hør med de. Kan hende det er ruteren din som har tatt kvelden Det blir evt i morgen, i mellomtiden får jeg prøve selv. Modemet lyser der det skal, routeren lyser der den skal, pc og mobil finner signalet og kobler seg på men ingen av de får nett tilgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Har du mac eller PC? Hvis PC, hvilken versjon av Windows har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Hvor har du nett fra? Prøv å koble til med kabel, og ikke bruk trådløs, for å se om du kommer på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Fikk det til Google vet alt Restartet, dro ut strømmen i over 2 min, plugget i også virket det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts