Mud Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Hun ser ut til å skli rett inn! Herlig! Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Fine jenta, endelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Gratulerer! Gleder meg til flere bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 ÆÆÆÆ GRATULERER!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Personlig butt scratcher omg..en corgi Hun har slått seg veldig til ro og tatt dagen på strak labb 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Gratulerer igjen Anette! Hun er rett og slett nydelig, og er heldig som har kommet til deg! :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Grattis med frøkna, hun ser ut til å ha bokstavlig talt landet hos dere nå Herlig uttrykk på henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Gratulerer med nykomlingen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Gratulerer!! Så utrolig søt hun er Og virker som en bra hund du har fått der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Så utrolig nydelig! Gratulerer så mye! Og, ehm... beklager om det er jeg som er supertreg her, men... har du en kelpie fra før også? Trodde du bare hadde Pi for tiden, jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Så utrolig nydelig! Gratulerer så mye! Og, ehm... beklager om det er jeg som er supertreg her, men... har du en kelpie fra før også? Trodde du bare hadde Pi for tiden, jeg. Det er mine som ligger strødd på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Ah, det forklarer saken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Gratulerer så mye med å endelig ha fått henne hjem! Hun er ser supersøt ut på alle måter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Hun ser helt fantastisk søt ut, og jeg digger den oransje manken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Gratulerer Så vakker hun er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Det høres jo ut som at hun har sklidd rett inn! Gratulerer så mye med en vakker dame 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Natten har gått veldig fint, plutselig ble jeg bumpet og overfalt i lykkerus om at vi måtte stå opp Jentene har lekt ut og nå sover de sammen i sofaen. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Gratulerer så mye Syntes hun har så pent hode 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Jeg gikk inn i tråden og håpet du hadde postet flere bilder, og yes det hadde du Enig med Renate, hun har så vakkert hode, og så vakker farge på øynene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Gratulerer med fin hund! Så spennende at hun kommer helt fra Australia altså! Gratulerer så mye med Lani! Og helt OT, men jeg har en eller annen sang vagt på hjernen hvor Lani er store deler av teksten, men jeg klarer jammen ikke å finne ut hvilken det er. Here's a Lani, There's a Lani, nananananana... Det er ikke denne du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Balrog og Lani 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Det er ikke denne du tenker på? Ja, den var det! Åh, så nærme, tenk om Lani hadde hatt sin egen sang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Ja, den var det! Åh, så nærme, tenk om Lani hadde hatt sin egen sang... Syng Lani, Lani banani 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Så pen hun er! Liker brunfargen hennes, det ser ut som at den er litt forskjellig rundt om på kroppen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts