Anette Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Så pen hun er! Liker brunfargen hennes, det ser ut som at den er litt forskjellig rundt om på kroppen hun driver og røyter helt ned nå etter valpene + er endel solbleket, så vil få en jevnere brunfarge når hun får full og normal pels igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Ja, den var det! Åh, så nærme, tenk om Lani hadde hatt sin egen sang... Here's a Lani, there's a Lani And another little Lani Fuzzy Lani Funny Lani Lani Lani Pi Lani Lani Kelpie Lani Furry Brown And pretty Lani Lani Lani Kelpie Lani Lani Lani Pi I was once a mother I lived down under But I never saw the way The airplane's like thunder I am only three years old But I've told a tale And now listen, little child To the kelpie mail Here's a Lani.... and so on Sånn, nå har Lani sin egen sang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Ingvildoline Nå må nesten jeg og SFX få sunget inn den og Pi er jo nevnt også Her er filmer fra vi hentet lani og utover dagen igår 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Så flott hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Hun ser fin ut! Gleder meg til å møte henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Åh, hun er skikkelig, skikkelig pen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 hun er så herlig helt forelsket og hun er helt perfekt helt objektivt altså 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 Ordentlig kelpie - helt skjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 hun er så herlig helt forelsket og hun er helt perfekt helt objektivt altså Så fin hun er Pi ser fornøyd ut, fått seg egen kelpie hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Hun er helt fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Lekkersmekker frøken. Gratulere så masse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2014 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 5. April 2014 Rapporter Share Skrevet 5. April 2014 Som hun forandrer seg! Begynner å bli slankere jo! Og pass på at ikke Jeanette simpelthen tar henne, (eller vi andre når vi får truffet Lani.. sniker gjerne henne under jakken altså!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. April 2014 Rapporter Share Skrevet 5. April 2014 Så flott hun er ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Stakkaren måtte være med galskapen på trim 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Haha, jeg så for meg at det svømmetreningen var veldig seriøs og alvorlig jeg. Ikke så mye nå lenger. Så søte de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Haha, jeg så for meg at det svømmetreningen var veldig seriøs og alvorlig jeg. Ikke så mye nå lenger. Så søte de er! emmm altså de to mine får selv corgien til å holde kjeft med alt bråket sitt. Leker forsvant etter 2-3 gang vi var der, men Blaze flyr på land for å finne og stupe uti med også skjer det som var i starten av filmen. Når Blaze ikke er i vannet så flyr hun rundt på og SKRIKER inntil hun får beskjed om å gå uti igjen. Og Talli har standhals inntil hun er ute i bassenget. Det er ett kaos uten like og Talli bråker mer på den timen enn hun gjør igjennom ett helt år. Jeg har resignert, Anette har resignert og snakker om hørselvern og Corgien, som skal være den som bråker, holder helt kjeft Lani er nok mer i sjokktilstand enda over den ekstreme gleden over fysisk trening hos sine frender :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Lani er nok mer i sjokktilstand enda over den ekstreme gleden over fysisk trening hos sine frender :lol: Velkommen til Norge likssom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Velkommen til Norge likssom! Det er også is her noe hun var litt dum og bare løp ut på isvannet og bare ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ DET ER VÅTT HER 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Bildet av Lani i busken var sykt kult Ser ut som at hun er tilbake i Australia Hvor høy er hun sånn ca? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Hun har det så fint hos deg Anette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Bildet av Lani i busken var sykt kult Ser ut som at hun er tilbake i Australia Hvor høy er hun sånn ca? ehm..hva målte vi hun til igjen @JeanetteH ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Hadde ikke fått med meg dette jeg. Gratulerer med ny hund! Hun ser jo bare herlig ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 ehm..hva målte vi hun til igjen @JeanetteH ? Husket ikke, vi får gjøre det på nytt en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts