SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2016 Den karen er kjekk altså! Drømmer om en vorsteh en dag, og hadde slått til med engang om jeg var garantert en med Ymse sitt flotte gemytt Siter
Kaja Skrevet 27. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2016 48 minutter siden, SiriEveline skrev: Den karen er kjekk altså! Drømmer om en vorsteh en dag, og hadde slått til med engang om jeg var garantert en med Ymse sitt flotte gemytt Tusen takk for godord, jeg er helt enig forøvrig! Alle skulle hatt en Ymse. Så ukomplisert, enkel og grei Jeg trodde han skulle bli litt mer masete de første dagene han var hjemme, han er jo vant til 10 andre hunder å herje med, her er det jo bare han. Men neida, han tar livet med ro, er like klovnete som vanlig og setter kanskje pris på all oppmerksomheten Han syns dog jeg sover for lenge, han ligger helt stille til jeg våkner (han sover på gjestesenga). Når han hører at jeg er våken kommer han løpende og hopper opp i senga og gnir seg inntil helt til jeg står opp. 3 Siter
Kaja Skrevet 21. August 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2017 Ymselyms er hjemme på ferie fram til jeg reiser til Nepal i oktober. Som alltid når han kommer hjem er han i knallform! Vi koser oss med turer og han har vært med noen venner på stisykling (han var rimelig død etter den dagen ) 6 Siter
Kaja Skrevet 20. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2018 Er ikke så ofte denne tråden blir oppdatert ser jeg ? Jaja, Ymse er nok en gang hjemme fra ferie, og som vanlig i knallform! Jeg har fri et par dager til, og jeg og Ymse tilbringer ferien på Voss! Hentet han i Haugesund for et par dager siden Han har nå blitt 5 år!! Tiden flyr. Litt gråere, kanskje en liten smule roligere. Men generelt fortsatt valpete, leken og mye hund håper på tilatelse til å trene i fugleterreng til høsten! 3 Siter
WelshenNemi Skrevet 20. August 2018 Rapporter Skrevet 20. August 2018 Så fin han er hvor er bildene fra? 1 Siter
Kaja Skrevet 20. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2018 1 hour ago, WelshenNemi said: Så fin han er hvor er bildene fra? Takk! Fra Haugesund, Halvorshaugen og Voss Siter
WelshenNemi Skrevet 20. August 2018 Rapporter Skrevet 20. August 2018 Akkurat nå, Kaja skrev: Takk! Fra Haugesund, Halvorshaugen og Voss Vet du hvor på Voss? Siter
Kaja Skrevet 20. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2018 12 minutes ago, WelshenNemi said: Vet du hvor på Voss? Skogsveien du tenker på? Den går ut fra Bavallen skisenter motsatt vei av Lønahorgi. Husker ikke hva det heter opp der Siter
WelshenNemi Skrevet 20. August 2018 Rapporter Skrevet 20. August 2018 18 minutter siden, Kaja skrev: Skogsveien du tenker på? Den går ut fra Bavallen skisenter motsatt vei av Lønahorgi. Husker ikke hva det heter opp der Nice der har jeg ikke vært. Går vanligvis på Bømoen når jeg går der oppe. Siter
Kaja Skrevet 20. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2018 6 minutes ago, WelshenNemi said: Nice der har jeg ikke vært. Går vanligvis på Bømoen når jeg går der oppe. Ahh! Bor du i området? Jeg vet det er fint å gå på Bømoen, tenkte å prøve der i morgen! 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 20. August 2018 Rapporter Skrevet 20. August 2018 Akkurat nå, Kaja skrev: Ahh! Bor du i området? Jeg vet det er fint å gå på Bømoen, tenkte å prøve der i morgen! Ja, bor ca midt mellom Bergen og Voss, så en times tid fra Voss. Min mors side stammer fra området i nærheten av Hanguren ? 1 Siter
Kaja Skrevet 23. August 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2018 Det er viktig å variere hverdagen, syns Ymse 6 Siter
Kaja Skrevet 2. September 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2019 For første gang på, eh 4 år? har jeg hatt med ordentlig kamera på tur, så da er det vel på tide med en liten oppdatering her! Det er så koselig å lese igjennom disse trådene syns jeg. Sånn i ettertid. Ymse nå 6 år, enda gråere og akkurat like valpete som han var før! Og i går datt jeg over dette bildet. Så til sammenligning, her er Ymse 6 mnd. HAHA 6 Siter
Recommended Posts