simira Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Rart spørsmål, men greia er altså at etter Odin har vært dårlig i magen og ikke spist på fire dager, så kom jeg på at vi jo har ZooLac liggende! Den har ikke gått ut på dato, men har ligget en stund. I hodet mitt innbilte jeg meg at den skulle være hvit, og ble derfor litt usikker når jeg trykket ut og så at den var lysebrun. Er den dårlig, eller skal den være slik? (oppbevart etter oppskriften) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Vet ikke, men den skal jo være hvit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Den er ikke helt hvit, snarere beige. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Den skal ikke være hvit. Den har sånn lysebrun/beige "halv-gjennomsiktig" farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg har til gode å se hvit zoolac - den er beige, litt fettete og myk med små "sandkorn" i. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Måtte sjekke, og min er hvit men gjennomsiktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Måtte sjekke, og min er hvit men gjennomsiktig Bilde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Mener å huske at vår var lysebrun/beige ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Beige/lysebrun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Takk! Tok sjansen på å gi litt i går kveld, og i dag kom det noe som ikke var 100% flytende! (at man kan bli så glad for litt bæsj!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Vår er beige/lys brun og Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg har forøvrig gitt zoolac som hadde gått ut på dato også jeg - best før og sånn. Funket glimrende det, så bare kjør på 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Vår er lysebrun/beige, som mange andre sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Måtte sjekke jeg også nå. Den vi har liggende er beige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts