Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Helgen som var ble Hamar hundekjørerfestival arrangert, med klasser fra 1-spann snørekjøring til åpenklasse mellomdistanse. barneklasser var det også. resultatene finnes enn så lenge kun på Hamar Trekkhundklubbs facebookside. Som siberian husky-eier, må jeg si jeg gleder meg over at 36 % av spannene var siberian husky spann :)

https://www.facebook.com/#!/groups/126293214316/?fref=ts

• Like 2
Skrevet

Mitt og Ellas jomfruløp! (Sammen i hvert fall, Ella var vel noe mer rutinert enn meg..) Må være 7-8 år siden det nå. Er det det samme nå som da går vi i hvert fall veldige gode for det!

Skrevet

kan dere ikke si ifra på forhånd aaaa, hadde vært gøy å sett på men får jo alltid vite om dagen etterpå :P

Nå på søndag er det Dørstokkmila på Hamar hundekjørerarena. Løpet arrangeres av Norsk Siberian Husky klubb, men er åpent for alle (og alle hunderaser). Lavterskelløp! Se mer på http://www.siberian-husky.net/data/uploads/invitasjoner/invitasjon-til-dorstokkmila.pdf

• Like 1
Skrevet

Nå på søndag er det Dørstokkmila på Hamar hundekjørerarena. Løpet arrangeres av Norsk Siberian Husky klubb, men er åpent for alle (og alle hunderaser). Lavterskelløp! Se mer på http://www.siberian-husky.net/data/uploads/invitasjoner/invitasjon-til-dorstokkmila.pdf

Kanskje man skulle trent seg opp til neste år og deltatt? Hadde jo vært moro å komme med noe litt.... ehhhhhh... annerledes :lol:

Skrevet

bli med i År da vel...!

Hahhahaa, med det dårlige skiføret som har vært, har vi nok et litt for dårlig grunnlag for å delta. Jeg forsøkte meg på noen skøytetak på søndag, men teknikken var vel mildt sagt rusten *ler*. Nei, vi får nok heller vurdere neste år ja :D.

Skrevet

Hahhahaa, med det dårlige skiføret som har vært, har vi nok et litt for dårlig grunnlag for å delta. Jeg forsøkte meg på noen skøytetak på søndag, men teknikken var vel mildt sagt rusten *ler*. Nei, vi får nok heller vurdere neste år ja :D.

mildt sagt deprimerende vinter. ikke lett å få trent hunder i år :( men vurder det neste år da! Svenske vindelävlsdraget (stafett løp) har mange lag med "alternative" trekkhundraser (Schnauzere, feks). Kjempemoro!

Skrevet

mildt sagt deprimerende vinter. ikke lett å få trent hunder i år :( men vurder det neste år da! Svenske vindelävlsdraget (stafett løp) har mange lag med "alternative" trekkhundraser (Schnauzere, feks). Kjempemoro!

Nei, jeg tror aldri guttungen i huset har vært i så dårlig form siden han var valp liksom, og knapt nok da heller :(. Men det er vel fordi vi hadde så strålende vinter i fjor, dette... må veie opp for 4 mnd med -20 grader og perfekt vinterføre :). Hhahaaa, kanskje man skulle rasket sammen et lag med briarder og stilt i stafettløp ja :lol:.

• Like 1