Kaja Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 ganske mye div selges. Jeg hater å sette priser så de er litt "kastet" på link til finn annonse http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46000194&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Hva slags kløv er det? Og bilselen, hvem er den brukt på tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Jeg tipper det markeringshalsbåndet passer Simba, som spurte etter det her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Wenaha kløv Bilselen er brukt på Cosmo og Rio (basenjis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Jeg tipper det markeringshalsbåndet passer Simba, som spurte etter det her om dagen? Kanskje det! @Simba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Jeg vil ha kløven og det røde fleecedekkenet str 301! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Jeg vil ha kløven og det røde fleecedekkenet str 301! @soelvd skal du ha kløven? Hvis ikke er det ditt para Fleecedekkenet, da mener du hurrtan? Skal jeg vaske det først, det er litt skittent Send pm med adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 @soelvd skal du ha kløven? Hvis ikke er det ditt para Fleecedekkenet, da mener du hurrtan? Skal jeg vaske det først, det er litt skittent Send pm med adresse. Bare selg den til para 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Har sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 halvstrupen solgt? det håndsydde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 halvstrupen solgt? det håndsydde! Justistia sendte pm om den, så den er kanskje solgt @Justisa må bare svare på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts