Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg ditt dekket bord

Recommended Posts

Skrevet

Jeg syntes det er så morsomt å se andre sine dekket bord og drømmer om at jeg også kan klare å lage like fine. Dessverre syntes jeg alltid mine bord blir så stygge :(

Det er kanskje mange som gjør bordet klart i dag til den store dagen, så vis meg hvordan ditt bord blir på julaften! :)

Skrevet

Vi skal ha 1. juledag for første gang - dekking av bord er ikke min sterke side, og ikke har vi plass til så mye pynt på bordet heller. Men kan være jeg legger det ut i løpet av 1. juledag - hvis det blir ok. :P

• Like 1
Skrevet

144842CB-6905-439B-9182-E706A712C83C_zps

Mangler selvsagt maten (pinnekjøtt :heart: ), da blir det litt omrokkeringer i lys og pynt, da maten også blir å stå på den løperen lysene nå står på :)

Nei, vi ekke noe glade i rødt eller nisser :ahappy: Serviettene våre er enkle naturhvite med grå reinsdyr på :)

• Like 1
Skrevet

Her er vårt bord fra i dag, 1.juledag-middag. Veldig minimalistisk dekket, men det er fordi jeg vet av erfaring at for mye pynt på bordet blir bare i veien når vi skal manøvrere og sende rundt potetskål, ribbefat, vinglass osv. :P

1530427_10151785684696721_871120926_n.jp