soelvd Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Fattern skulle bestille en overall til puddelen i hus men surra med bestillingen og sitter derfor med en i str 201, rød. Den er for liten for søster sin Russian Toy også. Gis bort, mottaker betaler frakt. Edit: Om noen vil ha den for å gi den videre til noen så er det også helt ok. Den er ny og fin i original pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Fattern skulle bestille en overall til puddelen i hus men surra med bestillingen og sitter derfor med en i str 201, rød. Den er for liten for søster sin Russian Toy også. Gis bort, mottaker betaler frakt. Edit: Om noen vil ha den for å gi den videre til noen så er det også helt ok. Den er ny og fin i original pakke Jeg ønsker den gjerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Hva passer den til om den er for liten til en russisk toy? De er jo mindre enn chi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Hva passer den til om den er for liten til en russisk toy? De er jo mindre enn chi.. Oi! Haha hvis den er såååå liten så vil jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Noen som driver oppdrett av chi kanskje? Passer vel til valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Jeg tar den gjerne, mener den skal passe til minstehunden her i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Hvis ikke SD vil ha den vil jeg gjerne ha den :Grin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 22. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2013 Vil gjerne også ha den, hvis de foran meg ombestemmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts