Anette Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Gawd. Glemte å lagre det søte bildet av meg og pi :-P noen lagre oss! Siter
Malinka Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Gawd. Glemte å lagre det søte bildet av meg og pi :-P noen lagre oss! Har lagret det, men mobilen min venter på wifi tilgang før jeg får lastet det opp på en pc. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Khela Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Åh, jeg vil jo også ha masse bilder av Pi! *adde AnetteH* Siter
Nirm Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Kan vi ikke spamme Kathrine.hana med mye rart til hun forteller oss hvem hun er? 2 Siter
Khela Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Tenker det må være utrooolig gøy å snike på et forum og legge til massevis av hundefolk som ikke aner hvem hun er. Blir litt creeped out av slike ting, selv om det er å forvente når man poster snapnavnet sitt offentlig Kathrine.hana - come out come out, wherever you are! Siter
Gjest Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Synes det er lite med action i Snapinnboksen min om dagen så jeg blir med på moroa: Caroli er mitt brukernavn (ja, Caroline var tatt ). Snap i vei OG, kan man blokkere enkeltpersoner? En eller annen spansk dude driver og sender meg bilder av musklene sine daglig. Begynner å få nok Siter
Khela Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Synes det er lite med action i Snapinnboksen min om dagen så jeg blir med på moroa: Caroli er mitt brukernavn (ja, Caroline var tatt ). Snap i vei OG, kan man blokkere enkeltpersoner? En eller annen spansk dude driver og sender meg bilder av musklene sine daglig. Begynner å få nok Yep! Jeg har blokka et par stk. Bl.a. en kompis som jobber som rørlegger og sendte minst 10 bilder av dasser, vasker og dusjer om dagen.......... Bare trykk på kontakten, også på tannhjulet som dukker opp, og "Blokker" Men.. Får de blokkerte personene noe varsel e.l. som gjør at de får vite at de er blokkert? Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Emmm sorry, men jeg har måtte slette litt Så noen av dere som jeg ikke "Kjenner" er tatt bort igjen. Dette slukte veldig mye strøm og jeg har ikke mulighet til å lade den hele dagen. Siter
Gjest Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 en kompis som jobber som rørlegger og sendte minst 10 bilder av dasser, vasker og dusjer om dagen.... Spesielt.. Siter
Khela Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Spesielt.. I know!! Holdt på å klikke frem til jeg fant ut at det gikk å blokkere. Siter
Nirm Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jeg vet noe som dere ikke vet. A og B og alt det der. Siter
turbogutten Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Sham - Sham86 Michellus - Michellus Cattn - Cattncat Strøssel - Stroessel Ane - Anemoren90 Wachita - Wachita Lola Pagola - lolapagola Tinkie - Tinschkie Yodel - yodeloo Nemi - niiinav Puddellover - Crixzo Kaja - Kzsh Susselussa - susanneim roxie88 - clashytrashy Whoopsis - Ertesuppe Christine - gaffel92 Bananen - paneane AnetteH - Anettebuind maysofie - maysofie Annegru - Anneul førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i) Maria - maridu Lica - treene Krilo - krileo laikamor - laikamor Raksha - Lunilupin ElleBelle - Bjerkeisk Emilie - emilick Synnøve - Synnikken Tavi- emblissify MaritaS - Snurrehaler Ozzy - Ponzzy Ingvild- inbost Nirm - mekol Aya - ingvildhajum PsychoLynx - Psycholynx Martine - Martihskj TommyAK - mementommy SiriEveline - sirieveline SandyEyeCandy - SandyEyeCandy SoppenCamilla - soppencamilla Malinka - merekst JeanetteH - kelpietalli Khela - kjaabekk Frida og fuglehundene - vikingenfrida Poter - Loneogeine Lill - flyflax ida - Skautroll soelvd - soelvd Jankaa - jankii Turbogutten - amandan.k Siter
Krilo Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jeg vet noe som dere ikke vet. A og B og alt det der. Hva da????? Siter
Nirm Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Hva da????? Hvem kathrine.hana er. Siter
Anette Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Hvem kathrine.hana er. Bekeng? Siter
Krilo Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Hvem kathrine.hana er. Hvem er det da? Vi må jo få vite når hun legger til oss Siter
mokken Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Wiiii jeg har fått puppesnap! 1 Siter
Tommy Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Wiiii jeg har fått puppesnap! Jeg ooooog :santadance: 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Sham - Sham86Michellus - MichellusCattn - CattncatStrøssel - StroesselAne - Anemoren90Wachita - WachitaLola Pagola - lolapagolaTinkie - TinschkieYodel - yodelooNemi - niiinavPuddellover - CrixzoKaja - KzshSusselussa - susanneimroxie88 - clashytrashyWhoopsis - ErtesuppeChristine - gaffel92Bananen - paneaneAnetteH - Anettebuindmaysofie - maysofieAnnegru - Anneulførstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i)Maria - mariduLica - treeneKrilo - krileolaikamor - laikamorRaksha - LunilupinElleBelle - BjerkeiskEmilie - emilickSynnøve - SynnikkenTavi- emblissifyMaritaS - SnurrehalerOzzy - PonzzyIngvild- inbostNirm - mekolAya - ingvildhajumPsychoLynx - PsycholynxMartine - MartihskjTommyAK - mementommySiriEveline - sirievelineSandyEyeCandy - SandyEyeCandySoppenCamilla - soppencamillaMalinka - merekst JeanetteH - kelpietalliKhela - kjaabekkFrida og fuglehundene - vikingenfridaPoter - LoneogeineLill - flyflaxida - Skautrollsoelvd - soelvdJankaa - jankiiTurbogutten - amandan.k(satte de i liste jeg, så blir det mer oversiktlig. Så kan jo nye kopiere listen og legge til sitt nick og nick nederst). 1 Siter
Nirm Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Me 2. Lite som skal glede en, men jeg lo godt i det minste. 1 Siter
Tinkie Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Atte hæ? Nå føler jeg meg litt left out her Siter
Gjest Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Kathrine.hana er @LilleZara tror jeg? Siter
Nirm Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Sånn. Lister er ment for å være alfabetiske. Så vær snill mot OCDen min folkens! Ane - Anemoren90 AnetteH - Anettebuind Annegru - Anneul Aya – ingvildhajum Bananen – paneane Cattn - Cattncat Christine - gaffel92 ElleBelle - Bjerkeisk Emilie - emilick Frida og fuglehundene – vikingenfrida førstegangs - i.l (siste bokstav er en liten L, ikke stor i) ida – Skautroll Ingvild- inbost Jankaa - jankii JeanetteH – kelpietalli Kaja - Kzsh Khela – kjaabekk Krilo - krileo Krutsi - PM henne laikamor – laikamor Lica - treene Lill – flyflax LilleZara - kathrine.hana LinL - linnhoi Lola Pagola - lolapagola Malinka - merekst Maria - maridu MaritaS - Snurrehaler Martine – Martihskj maysofie – maysofie Michellus - Michellus Nemi - niiinav Nirm – mekol Ozzy - Ponzzy Poter – Loneogeine PsychoLynx – Psycholynx Puddellover - Crixzo Raksha – Lunilupin roxie88 - clashytrashy SandyEyeCandy – SandyEyeCandy Sham - Sham86 SiriEveline – sirieveline soelvd – soelvd SoppenCamilla – soppencamilla Strøssel - Stroessel Susselussa - susanneim Synnøve - Synnikken Tavi- emblissify Tinkie - Tinschkie TommyAK – mementommy Turbogutten - amandan.k Wachita - Wachita Whoopsis – Ertesuppe Yodel - yodeloo 7 Siter
Zitka Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jeg har, men pga jeg er så ordentlig da jeg laget meg brukernavn, har jeg brukt navnet mitt Dette vil jeg ikke ha ute på forumet, så hvis dere ønsker å sende meg snapchat eller motta veldig kjedelige snapchat ifra meg, så send meg en pm Siter
Recommended Posts