Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 I dag kom Janka og springerne på besøk, og de fikk løpe litt i snøen sammen med gutta mine Full fart Det er så herlig med hunder som kan "kræsje" uten å bråke Gutta herjer Isak 8 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Bris har en egen fanklubb, hihi Bris er en frysepinne og måtte ha på seg et dekken på slutten av dagen ute 10 Siter
SiriEveline Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Bris har en egen fanklubb, hihi Bris er en frysepinne og måtte ha på seg et dekken på slutten av dagen ute Det så skikkelig herlig ut! Snø, hunder, tur og kakao/kaffe er aldri feil! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Det så skikkelig herlig ut! Snø, hunder, tur og kakao/kaffe er aldri feil! Det var veldig koselig Selv om Bris syntes det var altfor kaldt på slutten, hehe Og så er jo springerne til Janka så herlige 1 Siter
Gjest Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Det var veldig koselig Selv om Bris syntes det var altfor kaldt på slutten, hehe Og så er jo springerne til Janka så herlige Jeg vil være med på tur med fine settere! Kanskje rundt juletider, når jeg i Kongsvinger-området? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg vil være med på tur med fine settere! Kanskje rundt juletider, når jeg i Kongsvinger-området? Gjerne det! Jeg har ikke bil, så jeg er ikke så mobil, men er fine steder å gå rett over veien her, slik som der vi var i dag Siter
Gjest Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Gjerne det! Jeg har ikke bil, så jeg er ikke så mobil, men er fine steder å gå rett over veien her, slik som der vi var i dag Jeg har transport i form av en samboer som helt sikkert kjører meg slik at han kan få litt tid med kompisene sine, så det skal vi nok få ordnet! Siter
Artemis Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Så fine bilder! Ser ut som om dere hadde en fin tur! 1 Siter
Poter Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Så fine bilder! Så koselig ut 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg har transport i form av en samboer som helt sikkert kjører meg slik at han kan få litt tid med kompisene sine, så det skal vi nok få ordnet! Du kan jo legge meg til på FB, så kan vi holde kontakten der? Frida Lilleberg Så fine bilder! Ser ut som om dere hadde en fin tur! Så fine bilder! Så koselig ut Takk Ja, det var koselig, vi var ute i fire timer tror jeg Janka er en hyggelig turkamerat, og kjempesnill som kjører et stykke for å bli med oss på tur Siter
SoppenCamilla Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Herlige bilder! Jeg vil også være med en gang! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Herlige bilder! Jeg vil også være med en gang! Jaaa Bare å si i fra om dere noen gang befinner dere i området Som dere ser er det høy fart som gjelder hos gutta, de liker å løpe 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Hahahaha, tok dette bildet av Bris nå, med skikkelig morrastryne nå på kvelden, haha 6 Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Springere? I flertall? What what? Når skjedde det? Siter
Irenen Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Hahahaha, tok dette bildet av Bris nå, med skikkelig morrastryne nå på kvelden, haha Haha, ett stykk SlitenBris! 1 Siter
MonicaT Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Springere? I flertall? What what? Når skjedde det? Akkurat det lurte jeg på også Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Janka kan fortelle selv om hun vil Men hun har en nydelig hannhund Siter
Recommended Posts