Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Brukte hele dagen på å finne bilder og lage kalender hos vistaprint... men så fant jeg ut at det sendes fra utlandet, og at mange har fått krav om å betale toll (var endel gammelt på nettet da, 2008 osv, så vet ikke om det er så ofte man må betale toll?) Uansett... usikker på om jeg tar sjansen... men må iallefall bestemme meg i dag om det skal komme frem til jul. Kalenderne koster 99 kr pr stk (litt billigere om jeg kjøper fler, jeg skal ha 5). Så lurer egentlig på om noen har noen gode tips til hvor jeg heller bør kjøpe? Der en kalender ikke koster 200 kr? Siter
Ganzie Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg bestiller mine fra smartphoto. De har opp til 40% rabatt på fotoproduktene akkurat nå, så om du skal ha 5 stk så kan du spare en del. Koster 159 for den minste. http://www.smartphoto.no/julen?epc=XM13BX00 1 Siter
buddy13 Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg bruker JapanPhoto. Kjapp levering og god kvalitet 1 Siter
Krilo Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Samboer lager alltid og bestiller foto, fotobøker og fotokalenderen via JapanPhoto. Alltid veldig fornøyde, og rask levering har vi også alltid opplevd Siter
Rocket Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Bestilte fra Fotoknutsen et år, månedskalender i fototrykk. Veldig fornøyd Må ha spesialpenn for å skrive på fotopapir da, men de selger trykkversjon også Den er dog dyr 249 Når jeg bestilte kosta den 175,- Gått opp en del i pris på noen år ja! (Trykk er billigere, 199,-) Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg tenker at 150 kr er maks egentlig, da jeg jo skal ha endel. Ser at elkjøp også har... får prøve meg frem og se hva jeg liker best. Irriterende, for likte godt den hos vistaprint egentlig, kunne sette sammen flere bilder og sånn. Det kan man på de andre og, men var ikke like mange muligheter. 1 Siter
Mumle Mu Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Har brukt nfoto, greiepriser og rask levering. 1 Siter
soelvd Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Vi er utrolig fornøyde med optimalprint. Det går raskt (under ett døgn til de er ferdige fra bestilling) og fine produkter Siter
Fjollebolle Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Vet ikke om dette blir litt for sent, men her er en test jeg fant hin dagen (prøver å finne ut hvilken jeg skal bruke og, men ender sikkert opp med Japan Photo igjen selv om de ikke akkurat gjorde det strålende.. Prøve å ikke ha Adobe RGB denne gangen). http://www.akam.no/artikler/fotokalendere/114152 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Nei har ikke bestilt enda Sjekket frister på forskjellige for å få før jul, og har enda noen dager. Nyttig test, takk! 1 Siter
Ingvild Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Fikk et tilbud i mailboksen i dag som jeg ikke har tenkt å benytte meg av. Det er en gratis kalender fra allfoto.no. Verdi 198, betaler bare portoen selv. Bestiller man innen 12. desember får man kalenderen innen jul. Man må laste ned en programvare for å få laget kalenderen, men den programvaren finnes ikke til Mac, så da får jeg ikke benyttet meg av det tilbudet selv. Men hvis noen andre vil, er det bare å sende en PM, så kan jeg sende over rabattkoden. Edit: Gitt bort Siter
soelvd Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Fikk et tilbud i mailboksen i dag som jeg ikke har tenkt å benytte meg av. Det er en gratis kalender fra allfoto.no. Verdi 198, betaler bare portoen selv. Bestiller man innen 12. desember får man kalenderen innen jul. Man må laste ned en programvare for å få laget kalenderen, men den programvaren finnes ikke til Mac, så da får jeg ikke benyttet meg av det tilbudet selv. Men hvis noen andre vil, er det bare å sende en PM, så kan jeg sende over rabattkoden. Edit: Gitt bort Jeg har også, om noen vil ha Siter
Ganzie Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Jeg har også, om noen vil ha Jeg tar den gjerne dersom ingen andre vil ha 1 Siter
VildeJ Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Hvis du har mac så kan du lage kalender og bestille gjennom iphoto. Jeg bestilte i går, og fikk mail om at de var sendt i dag Kan sette sammen i mange forskjellige kombinasjoner og tema osv. Jeg betalte 175 kr per kalender. Kanskje litt dyrt i forhold til de andre alternativene men. Siter
Alzenas Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg bestiller alltid fra Nfoto, rask levering, knallgode produkter og fin fin service :-) Siter
Guest Michellus Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg har også sånn rabattting på gratis kalender. Betaler kun frakt. Førstemann til mølla om noen til ha! Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Går det an å bruke flere rabattkoder på samme kunde egentlig? Nå er en kalender bestilt iallefall Fra allfoto. Siter
Recommended Posts