Gå til innhold
Hundesonen.no

How a century of breeding has turned once healthy dogs into deformed animals


MiO
 Share

Recommended Posts

Nei, for det har aldri noe med dine egne, "konstruktive" formuleringer å gjøre, 2ne. Du er bare saklig hele tiden du, og en uskyldig brikke oppi det hele. Og btw så svarte jeg deg. Men ja, hipp hurra for deg, som kunne bruke den tomskalla motdebatantene dine som marionetter med din utsøkte debatteknikk og ironi - nok en gang. Du inviterer virkelig til god, saklig diskusjon.

Dette begynner å ligne veldig på personhets, Emilie, og det inviterer heller ikke til noen god, saklig diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg forsto at det var i henhold til rasestandard. Men det er jo der problemet ligger. Hvorfor er det greit å avle på ekstremiteter og usunnhet bare fordi det står skrevet ned i en standard at det er s

At folk ikke deler ditt synspunkt er ikke det samme som at man ikke "evner å gripe det". Tror de fleste har skjønt hva du mener, men allikevel ikke er enig i det du skriver

Rasestandarden ble da ikke overrakt moses på sinaifjellet. Den kan endres og har blitt endret før for å ende opp der den er i dag.

Posted Images

Det er trist å se at dere ikke klarer å prøve engang, etter en advarsel.

Det har ingen ting for seg å rapportere alle innleggene dere reagerer på nå. Som jeg skrev, så har vi fått inn mange forskjellige rapporter, som går på mange forskjellige brukere og rapportene er fra mange forskjellige brukere, også brukere som ikke har fått sjansen til å delta i diskusjonen, på grunn av den usmaklige tonen. Jeg ser overhodet ingen grunn til å åpne denne tråden igjen, så lenge dere fortsetter å eskalere tonen, selv etter en klar advarsel.

Trist for diskusjonens del, dette kunne vært en interessant diskusjon det, hadde man bare klart å holde seg for god for slike sleivspark. Dette gjelder mange brukere i denne diskusjonen, ingen er bedre enn andre her.

Moderator SoppenCamilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...