Raksha Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Dagen i dag hadde maaaaasse planer, tror ikke en eneste ble gjennomført - med untak av å faktisk ta bilder. Klokkkeslett og begrense seg er ikke min sterke side, så her er dagen vår, sånn ca. Morgenstund er tull i grunn, så vi sover leeeeeeeenge og står opp når vi er blide. Kasko var ikke blid enda - han nekta hvertfall å stå opp med oss. Visste nemlig hvor surt og kaldt det var ute siden Bonden lufta dem kl 10. Zivapusen holder oss med selskap på badet: En drøy time senere: Nope, fremdeles ikke interessert i å stå opp: Totten på sin side har funnet sofaen: Storm ute, fullstendig uaktuelt å gå tur med unge i vogna, så da tar vi vogna inn så hun får en liten powernap i den. Yep - jeg er veldig glad i reflekser. Mamma benytter sjansen til å spise mens ungen sover: Prater med pusene - Kodak har kamerafobi, hun får lopper i blodet hver gang jeg prøver å ta bilde Milo er ikke helt overbevist han heller: Ikke så kaldt, men utrolig surt ute: Bonden er hjemme - pappatid! Mamman multitasker i mens og vasker stekeovn. Psyk farge på ovnrensen: Lager middag: og vasker flasker, samtidig - ergo tar alt fire ganger så lang tid som det burde. Milopusens favorittplass foran panelovnen: Hottie hutrer og fryser etter tur ut: Bliiid baby! Baby jobber hardt! Man vil opp og frem her i verden, nemlig. Kasko sjekker at alt er bra: Kveldstur, da må Tass kjefte på oss fra vinduet: Bare bittelitt surt... Vinduene er drøye 1,5 meter over bakken, "skynt deg muttern! Vi fryser!" Og, med det sier vi natta: 20 Siter
Synnikken Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Herreguuud! BABYYYYYYYYYYYY 1 Siter
SiriEveline Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 For ei nydelig snuppe og skikkelig fine bilder 1 Siter
MaritaS Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Så søt og blid menneskevalp <3 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Hun er så fin, den der ungen! De kaskadene med snø kunne godt halveres og kommet hit i stedet... 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Så utrolig søtt det siste bildet var Jeg vil være en baby innrullet i et slikt deilig teppe Og jeg trodde ovnen din var spygrønn og derfor måtte du vaske den Hahaha! 1 Siter
Kaja Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Enig med Sandy, send snø! Og fine Ida<3 hun er heldig som har så nange dyr rundt seg! 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Ååh dere skryter av babyen min Takk Den snøen kan godt være her altså - men fint den ligger stille. Siter
Krilo Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Skjønne lille tulla deres herlige Kasko som ikke ville stå opp 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Jeg måtte se både 2 og 3 ganger på det første kaskobildet for å finne han fine vofser og puser og baby! jeg vil og ha snø 1 Siter
Aslan Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Skrevet 2. Desember 2013 Hun derre jentungen deres er helt tvert igjennom nydelig altså Og jeg er ikke helt sikker på om jeg er sjalu på snøen eller ikke, det så surere ut enn jeg trives med 1 Siter
Banshee Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Ådæven, Ida er blitt lik deg! Og jeg ser som regel ikke at små barn ligner på noen som helst altså. Koselig EFIT 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Aww - tusen takk Ser hun ligner på meg avogtil, har noen uttrykk - øra har hun arvet av sin far Siter
Banshee Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Haha ja, ser det på bildet av dem to! Men når jeg så det øverste bildet måtte jeg rope på gubben så han fikk se også Søteste altså Vi må få kommet og hilst på en gang, til våren kanskje. Det minnet meg på at jeg må få sendt avgårde pakken som er stappfull med God Innflytelse til Ida. Siter
Raksha Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Haha ja, ser det på bildet av dem to! Men når jeg så det øverste bildet måtte jeg rope på gubben så han fikk se også Søteste altså Vi må få kommet og hilst på en gang, til våren kanskje. Det minnet meg på at jeg må få sendt avgårde pakken som er stappfull med God Innflytelse til Ida. Jaa! Komme Og jeg tror jeg gleder meg innmari til den pakken. Hun trenger litt inflytelse fra deg altså. 1 Siter
Recommended Posts