Gå til innhold
Hundesonen.no

Galehuset efit 1. desember


Recommended Posts

Skrevet

Dagen i dag hadde maaaaasse planer, tror ikke en eneste ble gjennomført - med untak av å faktisk ta bilder. :aww: Klokkkeslett og begrense seg er ikke min sterke side, så her er dagen vår, sånn ca.

Morgenstund er tull i grunn, så vi sover leeeeeeeenge og står opp når vi er blide. :aww:

11162879846_15c283024f_z.jpg

Kasko var ikke blid enda - han nekta hvertfall å stå opp med oss. Visste nemlig hvor surt og kaldt det var ute siden Bonden lufta dem kl 10.

11162849695_5783eee105_z.jpg

Zivapusen holder oss med selskap på badet:

11162897814_586c7db48f_z.jpg

En drøy time senere: Nope, fremdeles ikke interessert i å stå opp:

11162832755_16dcbb5c6c_z.jpg

Totten på sin side har funnet sofaen:

11162812505_ee778b44f0_b.jpg

Storm ute, fullstendig uaktuelt å gå tur med unge i vogna, så da tar vi vogna inn så hun får en liten powernap i den. Yep - jeg er veldig glad i reflekser. :aww:

11162826545_738c388871_z.jpg

Mamma benytter sjansen til å spise mens ungen sover:

11162790765_6176e62fbb_b.jpg

Prater med pusene - Kodak har kamerafobi, hun får lopper i blodet hver gang jeg prøver å ta bilde :lol:

11162991353_bc64b9b0c6_z.jpg

Milo er ikke helt overbevist han heller:

11162830736_ebb4d9962d_z.jpg

Ikke så kaldt, men utrolig surt ute:

11162836266_ce1b74d96a_z.jpg

Bonden er hjemme - pappatid!

11163933913_45cf828a23_z.jpg

Mamman multitasker i mens og vasker stekeovn. Psyk farge på ovnrensen:

11162842704_de5283b747_z.jpg

Lager middag:

11162695975_8c325e022a_z.jpg

og vasker flasker, samtidig - ergo tar alt fire ganger så lang tid som det burde. :aww:

11162748014_3f99f4b326_z.jpg

Milopusens favorittplass foran panelovnen:

11163755766_bf50575b37_z.jpg

Hottie hutrer og fryser etter tur ut:

11163701265_db13273314_z.jpg

Bliiid baby!

11163791344_a1748ea2c0_z.jpg

Baby jobber hardt! Man vil opp og frem her i verden, nemlig.

11163810936_a296245295_z.jpg

Kasko sjekker at alt er bra:

11163661996_b72c1f0b2f_z.jpg

Kveldstur, da må Tass kjefte på oss fra vinduet:

11163718586_7d5dd66fba_z.jpg

Bare bittelitt surt... Vinduene er drøye 1,5 meter over bakken,

11163844973_616e1b0c82_z.jpg

"skynt deg muttern! Vi fryser!"

11163651465_91697cb696_z.jpg

Og, med det sier vi natta:

11163795786_7d7877d098_c.jpg

  • Like 20
Skrevet

Så utrolig søtt det siste bildet var :wub: Jeg vil være en baby innrullet i et slikt deilig teppe :wub:

Og jeg trodde ovnen din var spygrønn og derfor måtte du vaske den :lol: Hahaha!

  • Like 1
Skrevet

Hun derre jentungen deres er helt tvert igjennom nydelig altså :) Og jeg er ikke helt sikker på om jeg er sjalu på snøen eller ikke, det så surere ut enn jeg trives med :P

  • Like 1
Skrevet

Haha ja, ser det på bildet av dem to! Men når jeg så det øverste bildet måtte jeg rope på gubben så han fikk se også :D Søteste altså :wub: Vi må få kommet og hilst på en gang, til våren kanskje. Det minnet meg på at jeg må få sendt avgårde pakken som er stappfull med God Innflytelse til Ida.

Skrevet

Haha ja, ser det på bildet av dem to! Men når jeg så det øverste bildet måtte jeg rope på gubben så han fikk se også :D Søteste altså :wub: Vi må få kommet og hilst på en gang, til våren kanskje. Det minnet meg på at jeg må få sendt avgårde pakken som er stappfull med God Innflytelse til Ida.

Jaa! Komme :D Og jeg tror jeg gleder meg innmari til den pakken. :lol: Hun trenger litt inflytelse fra deg altså. :ahappy:

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...