Gå til innhold
Hundesonen.no

Til gang til vann

Renate A

Recommended Posts

Skrevet

Har hunden deres tilgang til vann hele døgnet??

Hvis ikke hvorfor?? :?

Her i huset har jeg to vannskåler som har friskt vann hele tiden, hun går ALDRI tom.

Skrevet

Mona har tilgang til vann bestandig. Har en stor skål på kjøkkenet som jeg tømmer og fyller når jeg ser det er lite, eller at det er møkkete. Grunnen er er at jeg syns alle dyr skal ha tilgang på friskt vann hele tiden :)

Tenk deg selv når du er kjempetørst, og ikke har mulighet til å drikke noe. Det er ikke en deilig følelse.

Skrevet

Samme her. Har ei vannskål på soverommet og ei på kjøkkenet.

De har selvfølgelig tilgang på friskt vann hele døgnet :)

Skrevet
Har hunden deres tilgang til vann hele døgnet??

Hvis ikke hvorfor?? :?

Her i huset har jeg to vannskåler som har friskt vann hele tiden, hun går ALDRI tom.

toya har også tilgang på friskt vann hele tiden

syntes det er ett must jeg :)

Skrevet

Nei, ikke når de er små valper og holder på å bli husrene. da tar jeg vannet vekk om kvelden. men ellers så har de tilgang til vann. Får siste gang ca kl 7 om kvelden.

Skrevet

Jeg mener generellt dyr. I visse tilfeller har man begrensinger. Min hund har ikke vanntilgang om natten feks.

Men vet om mange som ikke gir hester som går ute vann. Så det er viktig at alle dyr har vann tilgjengelig. Hunder, katter hester, fugler, marsvin ja alle dyr vi tar hånd om.

Skrevet

Alltid, hele dagen.. Men om natta er hun på soverommet med meg, der har vi ikke vannskål, rett og slett fordi hun faktisk SOVER om natta. Er hun tørst, sier hun fra og jeg slipper henne inn på kjøkkenet.

Skrevet

Ebbe og Lara har alltid tilgang til vann. Vannet går aldri tomt og byttes flere ganger om dagen. Lara sover i bur om natten, der har hun ikke vann for da sover hun jo likevel...

Skrevet

Fri tilgang til vann døgnet rundt, både inne og ute. Og det skal skiftes ofte - vannet skal være friskt. Trodde egentlig det var en selvfølge (men forstår at noen ønsker å gjøre begrensninger i valpe-tiden i forhold til husren-trening)

Skrevet

Nei. Diego har ikke tilgang til vann hele tiden.

Det nytter ikke. Han drikker opp alt på engang, og hvis jeg fyller på så drikker han det også på engang.

Og da kan han fort drikke for mye vann.

(Ja, en hund kan drikke for mye vann. Trust me)

Men ja, han får nok vann.

Dessuten trener jeg jo med vann, så tror ikke han har mangel på vann.

Skrevet

alltid, hender han drikker opp om natten, men da fyller jeg opp når jeg står opp. Så fremt han står i bur, har han altså vann hele tiden. Det samme gjelder gnagerne og katten :)

Skrevet

Jodå, hundarna har tillgång till vatten mest hela tiden. Vi har en vattenskål, så de hundar som sover i sovrummet med oss kan inte dricka på natten, men det tror jag inte att de hade gjort i vilket fall som helst. När Missy var valp kunde vi inte ha vatten framme hela tiden, hon tog varje chans att leka med det och hälla ut det. Då begränsade jag tillgången och såg till att hon bara fick chans att dricka ofta, sedan försvann det innan hon började leka.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...