Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei!


Guest Sunspring
 Share

Recommended Posts

Guest Sunspring

Hei! :blissysmile:

Jeg er stolt eier av en skjønn liten skrulle av en alaskahusky :wub: Og har planer om å skaffe meg en hund til i begynnelsen av 2014 en gang.... Og tenkte at hundesonen er et flott sted for å få enda litt mer kunnskap om hund! Man kan aldri lære for mye når det gjelder hundens trivsel, kan man vel!? :thumbsup:

So that`s me :) Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :blissysmile:

Jeg er stolt eier av en skjønn liten skrulle av en alaskahusky :wub: Og har planer om å skaffe meg en hund til i begynnelsen av 2014 en gang.... Og tenkte at hundesonen er et flott sted for å få enda litt mer kunnskap om hund! Man kan aldri lære for mye når det gjelder hundens trivsel, kan man vel!? :thumbsup:

So that`s me :) Ha en fin kveld!

Oh, flere med AH :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Sunspring

Veldig vakker :wub: Hva slags linjer har hun?

Hun har ingen linjer :P Det vil si, jeg nærmest fikk henne fra en oppdretter som var en smule... tja... :icon_confused: Det eneste opdretterene"gikk etter" var gode trekk egenskaper... Så jeg vet så og si ingen ting om tiden før jeg fikk henne. Bare falt pladask for den lille krabaten, og skulle jo bare ha en "kosehund" så :innocent::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ingen linjer :P Det vil si, jeg nærmest fikk henne fra en oppdretter som var en smule... tja... :icon_confused: Det eneste opdretterene"gikk etter" var gode trekk egenskaper... Så jeg vet så og si ingen ting om tiden før jeg fikk henne. Bare falt pladask for den lille krabaten, og skulle jo bare ha en "kosehund" så :innocent::wub:

Vet du om hun er registrert på stamtavla? Er over gjennomsnittet interessert i avl og linjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Sunspring

Vet du om hun er registrert på stamtavla? Er over gjennomsnittet interessert i avl og linjer :P

Har ingen papirer på henne. Oppdretteren ville bare bli kvitt henne. Tror ikke hun ble helt pent behandlet som liten valp heller :no: Som sagt vet jeg ingen ting om henne, bortsett fra det jeg har skjønt og lært AV henne :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Sunspring

Man trenger ikke papirer for at de skal være registrert der :) Når er hun født, så kan jeg se om jeg finner henne:) Trist at hun ikke har hatt det så godt, men hun var heldig som fikk komme til seg da.

Åh, det visste jeg ikke :thumbsup: Jeg vet heller ikke akkurat når hun ble født, men rundt 1. februar 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...