Debbie Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Først og fremst beklager at jeg tar opp dette intime emne, men jeg lurer på om jeg burde gjøre noe med det, eller om det er normalt. Hun er blitt så mye mørkere rundt slufsa/glufsa.. Hun var rosa når hun kom, og det er blitt mørkere og mørkere. Virker ikke vått eller sårt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Jeg vet ikke hva det er, men ikke være flau, vi spørr jo om alt her inne, fra store rompehull til hvordan bæsjen dems ser ut :Grin: denne stiller seg vel bare i rekken 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Jeg er ikke sikker, men tror det er normalt. Tispa til foreldrene mine er mørk rundt glufsa. Det vises ikke så godt, men tror det er fordi glufsa er større enn bebiglufsa red. nå skal jeg begynne å si slufsa, det er litt søtere enn glufsa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Når pelsen blir fuktig, så blir den misfarget. Helt normalt, sølvpuddelen vår har ei slufse som ser helt likedan ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Normalt, de kan også få det rundt munnen og på føttene, kommer pga fukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Helt normalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Complete OT, men slufse er for enkelte det samme som den sløyfa en får i utstillingsringen, eventuelt rosetten en kjøper etterpå 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Har faktisk lagt merke til det på min valp! Syns hun har blitt merkbar mørkere der.. Så antar det er normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Complete OT, men slufse er for enkelte det samme som den sløyfa en får i utstillingsringen, eventuelt rosetten en kjøper etterpå NAAAI! nå er slufse glufse :Grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Men glufse? Det er jo et helt fjernt ord? Hva er gæern't med dåsa eller musa liksom? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Jeg antar det er sopp som kommer av fuktighet. Jeg klipper pelsen rundt/på glufsa til min, så ikke den blir slik. Dessuten er jo ekkelt å vite at piss blir hengende i glufsefjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Det skal ikke være normalt, selvom mange (spesielt pelsraser) har soppdannelse, for det er det det skyldes, som igjen kommer av at området ofte er fuktig (derfor dette området, labber og bart er mest utsatt). Sleiker ikke hunden seg ofte (virker irritert) er det jo ikke farlig. Lettere på hannhunder å trimme og rense forhud, med tipse vet jeg ærlig talt ikke, men holde området kort er lurt for at det ikke skal samle seg bakterier. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Mi har også slik, jeg prøvde en gang å vaske det (tenkte at hun var skitten) men det gikk ikke av Jeg har forstått det slik at det er helt normalt. Min kan også få litt slik i en nesten usynlig strek oppover magen, men det går bort av seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Takk for svar. Og til dere som vil klippe bort pels, er ikke pels der, bare hud. Og glufsa ordet har jeg lært her på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Takk for svar. Og til dere som vil klippe bort pels, er ikke pels der, bare hud. Og glufsa ordet har jeg lært her på sonen Klipp bort pelsen som er på tutten hennes, altså den lille fjonen om vokser på "spissen". Det er den fjonen som samler opp fuktighet og tiss. Jeg gjør det på alle mine når de er valper, og har ikke vokst ut igjen på noen av dem. Nå har jeg korthårshunder da, vokser sikkert tilbake på pelshund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 uh er ikke det peilepinnen da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Haha, neida. Peiler like godt uten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts