trulte Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Har ryddet og selger følgende. Porto kommer itilegg til prisen som er oppgitt på hvert bilde. Er usikker på prisene, så det er lov å si ifra om noe er for dyrt :-) Alt er brukt til Engelsk Toy Terrier om ikke annet er oppgitt. *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 22. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 22. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 (endret) Endret 23. November 2013 av SoppenCamilla Fikset bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Hva er rygglengden på det rosa varme dekkenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 31 cm :-)Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Fikset bildene. Moderator SoppenCamilla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Hva er rygglengden på flytevesten? er muligens interessert i den og fresh breath Og er dressen med sebrastriper i fleece? Hva er rygglengden? Og hva er rygglengden på camo-dressen? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Beklager så masse seint svar,glemte helt at jeg hadde opprettet tråden :-) Den sebrastripete er 34 cm i rygglengde, den camofargede er 38 cm lang inkl "halsen". Flytevesten er bare 20 cm i rygglengde.Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Jeg behøver ikke noe nytt på en stund, men har du laget de selene og dekkene selv? Imponerende isåfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Beklager så masse seint svar,glemte helt at jeg hadde opprettet tråden :-) Den sebrastripete er 34 cm i rygglengde, den camofargede er 38 cm lang inkl "halsen". Flytevesten er bare 20 cm i rygglengde. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Passer den brune selen og den grønne selen til heeler tro? I post to. Og den brune brukt til cairn terrier. Hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Beklager så masse seint svar,glemte helt at jeg hadde opprettet tråden :-) Den sebrastripete er 34 cm i rygglengde, den camofargede er 38 cm lang inkl "halsen". Flytevesten er bare 20 cm i rygglengde. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Det går helt greit! Hadde glemt bort selv at jeg hadde skrevet her haha! Men det blir nok litt feil str for oss på alt sammen, dessverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Jeg tar flytevest og zebradress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Jeg vil gjerne ha den søte grønne selen med hjerte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Passer den brune selen og den grønne selen til heeler tro? I post to. Og den brune brukt til cairn terrier. Hmm.. Vanskelig å si, men kan måle etterpå om du vil ha målene? Den grønne er nok alt for liten til en heeler iallefall. Jeg tar flytevest og zebradress Oki, sender deg pm. Jeg vil gjerne ha den søte grønne selen med hjerte på Den er grei, sender deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts