Gå til innhold
Hundesonen.no

Materiale gifte-/forlovelsesring


buddy13
 Share

Recommended Posts

hvitt gull har vi, for vi synes det er penest. MEN det krever en del vedlikehold.. ringene bør sendes inn til rhodinering en gang i ny og ne for å beholde "hvitt gull"-fargen, og i tillegg blir ringene fort ripete. Har ikke sendt inn våre på en stund og følgelig er de mer "gult gull" (ikke som vanlig gull, men mer gulfarget enn "gull"farget) enn "hvitt gull"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlovelsesring er i hvitt gull. Jeg liker best hvitt gull, men gifteringene er i gult gull. Alle mine andre smykker er i hvitt gull eller sølv, og da er det litt fint at gifteringen skiller seg ut, selv om det er det desidert "enkleste" smykket jeg har (vi har helt plaine gullringer uten pynt på, men med bryllupsdato på innsiden). Men det er også det viktigste. Har bare hatt gifteringen i ett år, og foreløpig trenger den ikke noe vedlikehold. Har faktisk ikke tenkt på det. Noen som vet hvordan man best vedlikeholder en glatt ring i gult gull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte gull i våre forlovelses/gifteringer, rett og slett fordi vi syntes det var finest på oss. Gull er jo ganske mykt da og får lett riper, så jeg tok av meg ringen på jobb og i andre settinger hvor den var veldig utsatt, samme gjorde gubben når han skulle skru bil etc.

48_052350)logo_634981708094340957_medium Omtrent som disse, bare litt annet mønster og en sten midt på istedet for flere. Litt upraktisk mtp at slitasje vises veldig godt også, men det var nå de vi likte da, og ikke så mye som skal til for og unngå den verste slitasjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror våre forlovelses ringer er i hvit gull, husker ikke.

Gifteringene våre blir i hvit gull og palladium. Palladium er veldig slitesterk og riper ikke veldig mye. Forlovelsesringene våre ser helt grusome ut. Så mtp at min kjære spiller i band, og fikser en del ting, og jeg på det tidspunktet vi valgte ringene jobbet med å fikset datamaskiner så måtte vi ha noe slitesterk. Min ring er full i riper etter komponenter inni datamaskin, og hans er full i riper etter han har fikset gitarer og spilt bass etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mørkere enn hvitt gull. Kan legge inn et bilde av de ringene vi skal ha når jeg kommer på maskinen. Der ser du forskjellen på hvit gull og palladium (:

Det hadde vært supert, takk. Jeg liker hvitt gull veldig godt, men er ikke intr. i hyppig vedlikehold, og vi trenger ringer som "tåler litt".

Noen som vet hvordan palladium er vs. platinum eller hva det nå heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wmfa5g.jpg

Disse skal vi ha. Det er det eneste bilde av dem på nett, men de er litt lysere i virkeligheten enn på bilde. Disse kan du og velge å ha i platinum, palladium og en gullmix ser jeg på en facebook side av et firma som selger dem. Vi fant dem i butikk her i bergen (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wmfa5g.jpg

Disse skal vi ha. Det er det eneste bilde av dem på nett, men de er litt lysere i virkeligheten enn på bilde. Disse kan du og velge å ha i platinum, palladium og en gullmix ser jeg på en facebook side av et firma som selger dem. Vi fant dem i butikk her i bergen (:

Så lekre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...