Trillian Skrevet 7. November 2014 Rapporter Share Skrevet 7. November 2014 Bromance, Arthur og Cujo. Åh, de to der! Så snåle! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Han er flott den lille babyen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 12. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Han er flott den lille babyen din Takk! Kommer du på D4A? Da kan du få hilse på 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Ja det gjør jeg,og jeg vil veldig gjerne hilse på en liten en :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 19. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 På tide å *skryteoppdatere* litt, fordi Arthurpartur er verdens fineste For to uker siden var vi på Stord og stilte. Da fikk godgutten exc, CK og CERT av en finsk dommer som tydeligvis omtrent aldri gir CK til juniorer. I tillegg slo hun til å gav ham BIR foran sin mor :wub: Så var det D4A. Jeg dro nedover med lave forventinger (innerst inne ganske høye forventinger da) og var ekstremt nervøs! Fredagen ble han plassert som nr 2 i JK med CK, av 7 juniorer fra hele skandinavia. Burde jo være fornøyd, men var egentlig litt skuffa. Det var en finne som vant, ergo ble han beste norske junior da De fire beste juniorerene på fredag I farta på fredag Ikke det beste bildet, men JK hannhund på fredag. Den som står først vant Så var det søndag da. Enda flere hannhunder påmeldt, hele 10 i JK. Og lille Arthurpartur slo til og ble NORD JV :wub: I tillegg ble han også plassert som 4. beste hannhund, av totalt 21 hannhunder, og var den eneste junioreren i begge kjønn som fikk CK. Så han endte opp med 1.JK, CK, 4. BHK med reserve CERT. Fy fader, dere aner ikke hvor stolt jeg var og er! Både jeg og oppdretter begynte å grine Nesten alle hannhundene i JK søndag Venter på å komme frem til dommeren. Fawn hunden ble nummer to, og fremst står kullbroren til Thur. The fist of victory! :D På "bulletur" i Lillestrøm. Får litt oppmerksomhet når vi går 7-8 buller sammen gitt Her trener vi litt enkel lydighet, og har visst litt publikum 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Fine Arthuren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Gratulerer! Så fine de er når de er så mørke som Arhur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Fine,kjekke Arthur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Skal jeg ha Bullmastiff skal den se sånn ut!! Gratulerer så mye med resultatene!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Åh Arthur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 20. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Fine Arthuren Gratulerer! Gratulerer! Så fine de er når de er så mørke som Arhur! Fine,kjekke Arthur Skal jeg ha Bullmastiff skal den se sånn ut! Gratulerer så mye med resultatene! Åh Arthur Tusen tusen takk alle sammen :wub: Er veldig stolt i mammahjertet mitt Hihi, @Stine du får kjøpe en av valpene Arthur forhåpentligvis blir pappa til en gang i fremtiden da 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Dere er så flinke og fine atte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Han er så flott Grattis med tittelen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Gratulerer! Stilig bilde fra ute i Lillestrøm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Jeg vil også ha en Arthur! Men jeg skulle gjerne hatt en litt mindre Arthur da, halvparten så høy kanskje, så hadde det passet perfekt! Edit; forklaringen kan jeg kanskje også legge til.... Jeg er 153 og veier 43 kg. Jeg føler jeg har litt begrensinger i forhold til størrelse på hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 21. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Dere er så flinke og fine atte Han er så flott Grattis med tittelen! Gratulerer! Stilig bilde fra ute i Lillestrøm! Tusen takk! Ja, det er kult det. Visste faktisk ikke at folk stod å så på før jeg så bildene Jeg vil også ha en Arthur! Men jeg skulle gjerne hatt en litt mindre Arthur da, halvparten så høy kanskje, så hadde det passet perfekt! Edit; forklaringen kan jeg kanskje også legge til.... Jeg er 153 og veier 43 kg. Jeg føler jeg har litt begrensinger i forhold til størrelse på hunder Hahaha! Ja, skjønner det. Men faktisk, kontroll på en slik stor hund har faktisk mye med teknikk å gjøre fremfor ren styrke Jeg er ikke så veldig stor jeg heller og har ingen problemer (for det meste...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Hahaha! Ja, skjønner det. Men faktisk, kontroll på en slik stor hund har faktisk mye med teknikk å gjøre fremfor ren styrke Jeg er ikke så veldig stor jeg heller og har ingen problemer (for det meste...) Sant, jeg hadde ingen problemer med å kontrollere blandingen pappa hadde på prøve i sommer. Like brei som meg og nådde meg opp til hofta. Men jeg er veldig glad i å vite at jeg har kontroll, selv om noe skjer. Så jeg vet ikke om jeg tar sjansen på så stor hund enda, men kanskje en gang! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. November 2014 Rapporter Share Skrevet 22. November 2014 Gratulerer med flotte resultater på gogutten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 26. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Arthur er den 4. beste hannhunden i Norge mtp på utstilling, med 99 poeng etter 6 utstillinger og bare 15 mnd! Skryter mye i denne tråden merker jeg ass, men blir så stolt - skikkelig myrsnipe! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Arthur er den 4. beste hannhunden i Norge mtp på utstilling, med 99 poeng etter 6 utstillinger og bare 15 mnd! Skryter mye i denne tråden merker jeg ass, men blir så stolt - skikkelig myrsnipe! Gratulerer! Og det er lov å skryte altså, er derfor tråden er her, for at alle andre også skal få lov til å se hvor fantastisk hund du har 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 26. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Gratulerer! Og det er lov å skryte altså, er derfor tråden er her, for at alle andre også skal få lov til å se hvor fantastisk hund du har Takk, ja det er jo lov! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Ojoj, på tide å oppdatere litt her kanskje? Arthur er nå 20 mnd og er blitt en skikkelig kjekkas! Vi har ikke begynt på terapihundkurs enda, men fokuserer fremdeles på lydigheten (det tar tiiid ). Vi har vært på ett lydighetskurs som vi fikk godt utbytte av. Ellers har han kommet i god kontakt med vokteren inni seg - det er mye spøkelser i hagen gitt! Han er blitt røntget til A foran og C bak - veldig skuffet over den C'en altså Ellers gjør han det veldig godt på utstilling, og har en tittel allerede - Nordisk juniorvinner 2014 Og nå er vi veldig klare for NKK Bergen i morgen - jeg gruer meg veldig siden stor-certet står på spill. Ellers er han relativt snill og grei, og ekstremt bortskjemt som vanlig Bildespam: Kjekkasen På kurs Kommer i full fart på innkalling. Hvem hadde trodd Totalstreik på kurs 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Han er så flott og vi er så glade i ham! Kommer til å bli gøy i morgen. Krysser fingrene for storcertet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 11. April 2015 Rapporter Share Skrevet 11. April 2015 Han er såå fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts