Gå til innhold
Hundesonen.no

Blogg: "Idag las mitt ärende gällande djurplågeri ned...."


Nirm
 Share

Recommended Posts

Jeg kjenner jeg blir litt sånn "OK men hva skal vi gjøre med dette?". Hva skal dette egentlig være godt for? Vi veit folk er inhumane mot dyr, vi veit det er idioter som eier hunder, vi vet det skjer dyreplageri. Ingen av oss kommer til å trene i slike miljøer, ingen av oss kommer til å komme noe lengre enn denne personen har ifht anmeldelser - og selv om man hadde hatt film hadde nok hele greia blitt henlagt. Mobilfilmer er jo rimelig dårlige i kvalitet, jeg antar man måtte hatt HD-kamera trøkka opp i ansiktet på vedkommende som helst skulle hatt førerkortet/ID hengende rundt halsen for å bli dømt i en slik sak.

Ikke vet vi hvem det er heller, så om noen av oss skulle ha et HD-kamera tilgjengelig kan vi ikke reise til nevnte person å få filmet eller samlet bevis i en evt sak.

Så alt i alt ender man bare opp med å bli nedtrykt og lei seg av noe sånn her :/ Uten å få gjort en dritt med det =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ******, dessverre mye vanligere enn man skulle tro er jeg redd for. Jeg kommer aldri til og forstå at folk hverken kan behandle hunden sin slik (eller andre levende vesen for den del), men det finnes jo syke mennesker. Det jeg har enda vanskeligere og forstå er at så mange ser slikt og synes det er greit, utrolig synd for sporten vertfall, selv om de to ikke egentlig har noe med hverandre og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt i alt ender man bare opp med å bli nedtrykt og lei seg av noe sånn her :/ Uten å få gjort en dritt med det =/

Og dette er grunnen til at jeg aldri ser slike videoer. Den eneste gangen jeg kunne tenke meg å faktisk se noe sånt, var hvis jeg hadde synderen foran meg og kunne gitt ham en god omgang juling etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt i alt ender man bare opp med å bli nedtrykt og lei seg av noe sånn her :/ Uten å få gjort en dritt med det =/

Jeg er helt enig. Jeg klarte nesten ikke lese det. Jeg berømmer henne for å ha anmeldt han, og forstår hvorfor hun forteller (høyst sannsynlig ikke for å trekke fram han, men for å poengtere hvor vanskelig det er å få noen dømt), men jeg blir bare helt matt og maktesløs i møtet med disse historiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...