Gå til innhold
Hundesonen.no

Til hundekjørere


ralfdog
 Share

Recommended Posts

og for folk som er intressert men ikke gidder å lete etter raseklubber etter forkortelse så kunne man jo lagt inn linker her på sonen... :P

Hos NAMK finner jeg ikke stort

Nei, malamuteklubben er elendige til å oppdatere.. Men nå er det kommer ny webansvarlig, så da håper jeg det blir bedre :) NSHK er flinkere, så følg med der.

For de som er interessert finnes det også flere fb-sider der løp og arrangementer blir delt. Musher norway er f.eks en slik side i tillegg til rasesidene til sh og am :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og for folk som er intressert men ikke gidder å lete etter raseklubber etter forkortelse så kunne man jo lagt inn linker her på sonen... :P

Hos NAMK finner jeg ikke stort

hehe tenkte det samme, så jeg laget en egen tråd om det med link til invitasjon :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
    • Gøy at du er svak for de svarte ☺️ Her er nok brun favorittfargen. Men jeg har alltid sagt at en god hund har ingen farge. Håper dog han arver fargen til pappan 😍   Noen bilder tatt av en venninne i går ☺️  
×
×
  • Opprett ny...