Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen-hatere på Canis


charlotte

Recommended Posts

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Det er greit å lufte synspunkter, men synes kanskje "vi nye" godt kan være hakket mer ydmyke når det gjelder å kreve forandring her inne. Går ut fra at mange har jobbet mye med å bygge opp forumet, og det blir litt undødvendig å komme inn med ei uke og 10 innlegg bak seg og kreve at ting skal forandres over natta for å passe vår stil.

Regner med ting er blitt som det er blitt fordi folka som har bygd opp dette vil ha det sånn.

Så går det selvfølgelig an å påvirke litt sånn smått om senn... Forumet blir vel preget av de som er der - på lang sikt.

Og Per Olav, du er nå en pussig skrue... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dette er Hundesonen,og at Canis har en annen adresse,

betyr dessverre ikke at vi ikke vil få samme typen surmuling her.

Vil jeg tro..

Begynner allerede å legge merke til at det er litt tull på gang..håper det bedrer seg,og at det miljøet som påstås å være her inne holder seg på et verdig nivå.Ville nemlig være synd om det skulle bli forgiftet.

Jeg for min del holder meg mer enn gjerne her inne,men jeg syns det er trist at den samme tonen sniker seg inn her..sammen med samtlige.

Måten man skriver på og behandler folk på tar man antagelig med seg uansett hvilket forum man er på..forskjellen mellom stedene vil nok bli mindre etterhvert. :D

Det burdte si litt at så mange er kommet hit.De kommer hit av en grunn.

Enten fordi de trivs bedre,eller for å ta med seg sykdom.

Nei jeg sier det igjen!

Kjempegøy å være her..jeg er avhengig allerede. =D> :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:) Sier som en viss velfødd bjørn : hvorfor ikke begge deler?Både cansi og sonen?? Er det noe vits å skulle kåre en vinner??

Kan en ikke med beste samvittighet nyte det beste fra begge verdener? :D

Grunnen til at jeg ikke har noe banner er nok fordi jeg er skrekkelig misunnelig som ikke klarer å lege det selv:oops:

og at jeg sybes en masse bannere er en smule musearm vennlige.. det blir mye scrolling..

jeg nekter å ta side og går inn på begge..

Er man avhengig av hund, så er man det... Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Fra spøk til revolver: Jo, Per Olav - det er mange som synes det er synd om du forlater forumet, og det er mange her som har stor respekt for deg, dine meninger og dine innlegg - og som vil se på det som et tap for forumet hvis du forsvinner.

Tusen takk :P

Noen av de yngre "eldre" er vel ikke så glade for å få forumet invadert av "gamlinger" men imho er alle som er kommet en berikelse for forumet. Naturlig nok vil det det være en startfase med gnissninger inntil det hele går seg til, og med de visuelle og "blautvare"-endringene som forumets ansvarlige har proklamert er jeg sikker på at opplegge vil bli veldig bra :P

At jeg tar en kortere eller lengre pause har ingen ting med forumet eller folka her å gjøre, - forumet er bra og folka er helt topp, uansett om jeg kan være uenige i sak. Og ingen er uunnværlig.

Og Vårherre vet, kanskje er jeg på plass allerede i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Vårherre vet' date=' kanskje er jeg på plass allerede i morgen?[/quote']

Vi er mange som håper på det ihvertfall, det skal du vite! Vi må jo også innimellom få oppdateringer på hva den mildt sagt skjeldne Pelsen din finner på i hverdagen :wink:

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

En liten kommentar bare før senga kommer og tar meg:

Det er ikke mye, tro meg. En av grunnene til mitt selvpålagte fravær er en evigvarende bronkitt med halsinfeksjon som er særdeles motstandsdyktig mot de remediene som jeg hittil har brukt. Så de *lange* turene og trening er redusert til noen ganske få og korte. En annen er at jeg i nærmeste fremtid skal få plukket ut noen beinsplinter fra skulderen etter et hurramegrundt sprett jeg gjorde en senkveld da lille valpen fikk en ubendig lyst til å ta rennefart i bekmørket etter noe som muligens var naboens katt, eller ei mus, eller kanskje noe helt annet spøkelsesaktig.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette jeg, men dette er en tråd om hvor teit det er på canis som lager en tråd om hvor teit det er på hundesonen? Det er ikke teit det, liksom? :?

Nei, det er ikke pga layouten man rømte hit, det var fordi at det gikk rykter om hvor fordomsfritt det var på sonen.. Og etter at alle oss ekle caniserene kom, så har det vært SÅÅÅ sur stemning her.. DET er fordomsfritt det :roll:

Men, det blir sikkert bedre etterhvert? :?

Litt OT til slutt: Dette med sitering.. Det hadde hjulpet om man tok vekk det som ble sitert i sitatet i sitatet, liksom..

Åh, glemte det jeg, vi nye skulle ikke uttale oss om dette forumet vi, bare være litt ydmyke fordi at vi får lov til å være her.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT til slutt: Dette med sitering.. Det hadde hjulpet om man tok vekk det som ble sitert i sitatet i sitatet, liksom..

Åh, glemte det jeg, vi nye skulle ikke uttale oss om dette forumet vi, bare være litt ydmyke fordi at vi får lov til å være her.. :oops:

Ikke vær så spydig nå da. :-)

Enig med deg ang. siteringen.

Ang. det med å være fordomsfritt, så blir man i hvertfall ikke utestengt fordi man klager på noe en annen bruker har skrevet som betraktes som personuthenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten kommentar bare før senga kommer og tar meg:

Det er ikke mye, tro meg. En av grunnene til mitt selvpålagte fravær er en evigvarende bronkitt med halsinfeksjon som er særdeles motstandsdyktig mot de remediene som jeg hittil har brukt. Så de *lange* turene og trening er redusert til noen ganske få og korte. En annen er at jeg i nærmeste fremtid skal få plukket ut noen beinsplinter fra skulderen etter et hurramegrundt sprett jeg gjorde en senkveld da lille valpen fikk en ubendig lyst til å ta rennefart i bekmørket etter noe som muligens var naboens katt, eller ei mus, eller kanskje noe helt annet spøkelsesaktig.... :P

NEI!! Du må ikke bli helt borte fra oss. [-X

Hvem skal da få meg til å humre fornøyd av små sitater som sitter så godt?? :?

Håper brinkitten og halsinfeksjonen blir bedre og at beinsplintoprasjionen går bra og at du er fort tilbake til oss. :P

et hurramegrundt sprett jeg gjorde en senkveld da lille valpen fikk en ubendig lyst til å ta rennefart i bekmørket etter noe som muligens var naboens katt, eller ei mus, eller kanskje noe helt annet spøkelsesaktig....

Er det rart man ler seg ihjel??? :P Ser det for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg.... Tullete diskusjon altså..Helt enig med Loke her!

Alt jeg har å komme med en en oppforing til alle hundesonen-elskere. Vis dere bedre enn deres "konkurent" ved ikke å begå de samme feilene som dem.. :P

O.T, men jeg liker hundesonen akkurat slik det er. Det er det eneste, og beste forumet for meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som klager over bannere: Vi har faktisk endret reglene, og bannere skal nå være i standard størrelse (468x69 pixler). Så da kan dere jo glede dere over det i stedet for å gråte over de gamle reglene :P

Og nei, vi har ingenting imot nye brukere, enten de er gamle eller unge (hehe), men som Flash sier så er det kanskje greit å ikke danse inn på et nytt forum og være bråkjekk og klage over alle funksjonene? Det er en grunn til at ting er som de er, men selvfølgelig prøver vi å tilpasse oss hva brukerne ønsker. Derfor kommer hvertfall den nye reglen om bannere, så får vi se hva som skjer etter hvert.

Blir sikkert noen nye regler når nye Hundesonen kommer, men det vet jeg ingenting om enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei' date=' vi har ingenting imot nye brukere, enten de er gamle eller unge (hehe), men som Flash sier så er det kanskje greit å ikke danse inn på et nytt forum og være bråkjekk og klage over alle funksjonene? [/quote']

Er dette noen måte å snakke til nye gjester på? Jeg ser at enkelte av de nyregistrerte (men ikke akkurat "nye" :P ) sonen-brukerne har kommentert litt av layouten her, og forklart hvorfor de synes dette forumet er utilgjengelig (dvs tungvint) å bruke.

Designet har for enkelt vært (og for noen er det fremdeles) en sperre mot å bruke dette forumet, og en skulle kanskje tro at eierne ville være interessert i slik feedback fra folk som både er vante nettbrukere og (tilføyer jeg for egen del) dyktige debattanter og hundefolk.

Som vi sier i myndeverden: Form follows function - man får det forumet man legger opp til mao...

Hilser Trendy, som gjerne vil påpeke at hun ikke har klaget verken på smileys, bannere, avatarer (hva nå i all verden det måtte være) - men som synes det er ganske vanskelig å finne diskusjonene og følge dem her inne pga oppsettet fremdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, glemte det jeg, vi nye skulle ikke uttale oss om dette forumet vi, bare være litt ydmyke fordi at vi får lov til å være her.. :oops:

Det er ikke det jeg sier, og det tror jeg du skjønner 2ne.

Men for meg blir det litt som de som har postet et par ganger på Canis, for så å skrive et avskjedsinnlegg der de ramser opp alt som er galt med "tonen" og hva det nå måtte være.

Et forum/nett-community er sjelden verken mer eller mindre enn det engasjerte deltakere gjør det til. Og ja, jeg synes de som har lengst fartstid og har lagt ned mest tid og innsats bør ha en viss styringsrett. For alt de vet vil mange av oss være borte om fjorten dager.

Det betyr ikke at man ikke skal kunne foreslå endringer, men av og til kan det være smart å henge litt rundt og bli vant til generell tone, layout, funksjoner osv. før man går ut med endelig dom. For meg var Canis et mareritt å orientere seg i i starten (var vant med forum mer lik dette), men det gikk seg da til det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi dere er så mye flinkere og smartere enn oss det' date=' da =D>[/quote']

Hoho..., eller fordi de liker alt stæsjet. :P

Jeg har ingen problemer med å skjønne bruken av de forskjellige fora, men jeg mener seriøst at disse bannerne er alt for store og tar enormt stor plass. Det blir ikke plass til mange innleggene på hver side, og de er generende og tar oppmerksomheten fra innlegget.

Det handler heller ikke om å klage om man gir om beskjed - "kritikk" kan gjøre ting bedre hvis den er konstruktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...