Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan rengjøre tannbørsten min :P


Gjest
 Share

Recommended Posts

Jeg er veldig siklende når jeg pusser tennene (lol :P ) og derfor blir tannbørsten alltid dekket av tannkrem og spytt. Deilig, I know.

Elektrisk tannbørste, altså. Derfor vil jeg ha den ren. Og det hjelper liksom ikke å skylle den i vann, for den blir hvit og "klistrete" uansett :P

Tips? Eller er det bare eddik som funker? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrubbe den godt med noe som tar tannkrem. Eddik funker kanskje, men ville nå bare brukt litt jif eller noe jeg - er den delen du holder i som blir møkkete?

Alt blir jo "møkkete" (i den grad tannkrem er skittent :P ), men særlig der jeg holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir jo "møkkete" (i den grad tannkrem er skittent :P ), men særlig der jeg holder.

Selve tannbørstehodet kan du faktisk slenge i oppvaskmaskina. Men holdern tåler vann og såpe. :) Hadde samme problem selv, brukte bare jif skurekrem jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig siklende når jeg pusser tennene (lol :P ) og derfor blir tannbørsten alltid dekket av tannkrem og spytt. Deilig, I know.

Elektrisk tannbørste, altså. Derfor vil jeg ha den ren. Og det hjelper liksom ikke å skylle den i vann, for den blir hvit og "klistrete" uansett :P

Tips? Eller er det bare eddik som funker? :P

Grapefruktkjerneekstrakt har en bakteriedrepende virkning og brukes mye til behandling av forkjølelser :) Selges på helsekostforretninger. Der jeg jobber går det mye av dette produktet. Mange kunder skryter av dens virkning på ulike områder, og jeg vet om en som desinfiserer tannbørsten sin med denne ekstrakten :)

http://rune.galactic.to/grapefruktkjerneekstrakt.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...