Nomi Skrevet 26. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Tror dere Malteser ville passet? Siter
Nomi Skrevet 26. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Har kommet opp med en ny liste som jeg har laget utifra annbefalinger og resultater på rasevelgere.. Tibetansk Spaniel *øverst på listen* Shih Tzu Kinesisk nakenhund Lasa apso West highland white terrier (bullterrier) min farvorittrase, men er ganske usikker på om jeg vil ha en enda Australsk terrier Cairn terrier Malteser Jack Russel Mops(?) Japanese chin(?) Pekigneser(?) Italiensk mynde(?) Dachshund Dvergshnauzer Løwchen Pomeranian Noen av de tyske spitsene Siter
xxx12345 Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Jeg undres på at du har dvergschnauzer på den listen din for du har ikke spurt om noe som helst om rasen.. Siter
Khela Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Jeg undres på at du har dvergschnauzer på den listen din for du har ikke spurt om noe som helst om rasen.. Listen var laget ut av rasevelgere og anbefalinger Siter
xxx12345 Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2013 Listen var laget ut av rasevelgere og anbefalinger Jada, men rasen har vært nevnt her og snakket om men TS virker jo ikke interessert så hvorfor da ha den med på listen? Siter
Nomi Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Jada, men rasen har vært nevnt her og snakket om men TS virker jo ikke interessert så hvorfor da ha den med på listen? Jeg kjenner en som driver oppdrett av DS så jeg vet litt om rasen og har ikke så mye spørsmål 1 Siter
Emilie Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Jeg ville anbefalt shih tzu. Jeg klipper/steller ofte rasene, lhasa apso, shih tzu og tibetansk spaniel. Mitt inntrykk er at shih tzuen er både vennlig og ukomplisert. Den krever en del pelsstell, men den har enklere pels enn lhasaen for eksempel. Gemyttmessig har jeg mye mer til overs for shih tzu, da både tibbe og lhasa ofte er mer egne og til tider direkte grumpy. Siter
bardmand Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Pelsstell er en sak i seg selv, men blir det ikke fryktelig tungvint å ha havanaise, schnauzer eller annet med masse beinpels som stallhund? Collie-pelsen er nå en sak, den er vel noe mer selvrensende, i hvert fall. Jeg vil selvsagt slå et slag for norsk lundehund. Liten, praktisk og kjekk, og tilpasser seg veldig lett aktivitetsnivået til eierne sine. De vil gjerne være med, da. Og ja, det er en spisshund, så litt lyd må man regne med. 1 Siter
bea Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Kleinspitz ! 23 til 29 cm 2,5 til 5 kg Her representert med Far, mor og barn Siter
lucy Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Jeg ville anbefalt shih tzu. Jeg klipper/steller ofte rasene, lhasa apso, shih tzu og tibetansk spaniel. Mitt inntrykk er at shih tzuen er både vennlig og ukomplisert. Den krever en del pelsstell, men den har enklere pels enn lhasaen for eksempel. Gemyttmessig har jeg mye mer til overs for shih tzu, da både tibbe og lhasa ofte er mer egne og til tider direkte grumpy. Hvordan er helsen (/anatomi) på shih tzu, vet du noe om det? Har et øye ute etter en trivelig liten hund til mine foreldre, men vet veldig lite om forskjellene på disse små Siter
Emilie Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Hvordan er helsen (/anatomi) på shih tzu, vet du noe om det? Har et øye ute etter en trivelig liten hund til mine foreldre, men vet veldig lite om forskjellene på disse små Helsen vet jeg dessverre veldig lite om, men de er jo brakycefale med et snuteparti på noen centimeter. Altså ikke ulevelig kort. Har ikke hørt noen ulyder fra dem når de puster og de peser lite (altså, ikke sånn pekingeserpesing). Mer kan jeg dessverre ikke komme med. Siter
Nomi Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Pelsstell er en sak i seg selv, men blir det ikke fryktelig tungvint å ha havanaise, schnauzer eller annet med masse beinpels som stallhund? Collie-pelsen er nå en sak, den er vel noe mer selvrensende, i hvert fall. Jeg vil selvsagt slå et slag for norsk lundehund. Liten, praktisk og kjekk, og tilpasser seg veldig lett aktivitetsnivået til eierne sine. De vil gjerne være med, da. Og ja, det er en spisshund, så litt lyd må man regne med. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men jeg skal ikke ha noe utstillingsfrisyre, men synes det er så søtt med bamseklipp! Skal lese mere om de. Har ikke sett så mye på dem fordi jeg trodde de krevde mye mer mosjon og sånt. Siter
Nomi Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2013 Kleinspitz ! 23 til 29 cm 2,5 til 5 kg Her representert med Far, mor og barn Så nydelige! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.