Tabris Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Vi har noen pølser V&H som vi ønsker å gi bort. Grunnen er rett og slett at pølsene er for store (kilospølser), så Ozu rekker ikke å spise opp alt før det blir dårlig. Vi holder oss til 500g-pølser. Pølsene er frosne og har ikke vært tint, men har ligget i fryseren vår et par måneder (vet ikke om det har noe å si). Det er enten med laks eller kylling. Siden de er frosne, så må de hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Jammen kjære, hvorfor deler du ikke bare pølsene i to? Eller tre for den saks skyld? Veldig snilt av deg å gi de bort, men med fem-ti min jobb kan jo dere fint beholde de og gi Ozu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Vi har ikke motorsag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Vi har ikke motorsag. Du trenger da ikke motorsag. Litt tining og kniv med buer på knivbladet går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Takker for tips, men nå har jeg fått en mulig overtaker på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Man trenger ikke kniv engang, det er nok å kakke pølsa på kanten av en ståltrapp, grunnmuren, fortauskanten el mens den er bånnfrosen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Vi har noen pølser V&H som vi ønsker å gi bort. Grunnen er rett og slett at pølsene er for store (kilospølser), så Ozu rekker ikke å spise opp alt før det blir dårlig. Vi holder oss til 500g-pølser. Pølsene er frosne og har ikke vært tint, men har ligget i fryseren vår et par måneder (vet ikke om det har noe å si). Det er enten med laks eller kylling. Siden de er frosne, så må de hentes. Jeg vil ha! Sender PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Vi har ikke motorsag. Jeg har motorsag, men jeg deler 5 kg's pølser med en gammel brødkniv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 La nå dama gi dem bort om hun vil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Da er pølsene gitt bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts