Renate A Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Moderatorer: Vet ikke om jeg har lov til å skrive dette her, men dere får slette det hvis jeg har gjort feil. Var hos petvett sandvika idag for kiropraktikk på Chicka og der hadde de tilbud på lam og ris varianten, til 12,50kr for 500gr. Er en kampanje fra v&h, for det var en v&h plakat, så det kan hende andre utsalgssteder også har dette tilbudet. Bra tilbud for oss som har hunder som legger fort på seg Tenkte bare å tipse sonenvenner om tilbudet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 ÅÅååh! Og akkurat nå når jeg er blakk.. kjipt :/ Er jo lam og ris jeg vil ha tak i også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 ÅÅååh! Og akkurat nå når jeg er blakk.. kjipt :/ Er jo lam og ris jeg vil ha tak i også... Typisk Jeg kjøpte med "noen" og bar TUNG sekk hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 hmm da må jeg sjekke om de har det rundt her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Elisabethk Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Så fint! Akkurat fått stipend, så da får jeg dra på leit! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Alle utsalgssteder har fått dette tilbudet, (vi får de billig inn for å selge de billig ut), det gjelder frem til 31.Oktober 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 De har ikke dette tilbudet på Drammen Hundepark så da får jeg vel dra til nærmeste utsalgs sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Alle utsalgssteder har fått dette tilbudet, (vi får de billig inn for å selge de billig ut), det gjelder frem til 31.Oktober Er det kun lam og ris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 Er det kun lam og ris? Ja, siden lam er sesongvare. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts