Gå til innhold
Hundesonen.no

PitaPata


Recommended Posts

Guest Elisabethk
Skrevet

Heisann! Jeg har laget en PitaPata ticker som jeg hadde tenkt til å legge ved signaturen min. Men jeg forstår ikke helt hvor jeg skal lime koden min inn hen. Noen her som veit?

Takk på forhånd!

Skrevet

Du har feil kode, det der er HTML koden, du skal ha BB koden!

To start using your ticker: Click on the links below for code snippets and helpful advice.

For Websites: HTMLImage URLBloggerFriendsterhi5MSNMySpaceFacebookWordpressGoogle PlusiGoogleHyves Email Signatures: AOLEntourageGmailHotmailHTMLIncredimailMac MailMozilla, ThunderbirdOpera MailOutlookYahoo!WebmailWindows Mail Forum signatures: HTMLBabycenterEzboard PseudoHTML, UBBCode and BB Code Desktop Widgets: HTML fileApple DashboardActive Desktop (Windows XP/2000)Windows 7 & Vista Gadget For mobiles: Add to AndroidAdd to iPod / iPhone / iPad

8Volp2.png

Guest Elisabethk
Skrevet

Du har feil kode, det der er HTML koden, du skal ha BB koden!

To start using your ticker: Click on the links below for code snippets and helpful advice.

For Websites:

HTMLImage URLBloggerFriendsterhi5MSNMySpaceFacebookWordpressGoogle PlusiGoogleHyves

Email Signatures:

AOLEntourageGmailHotmailHTMLIncredimailMac MailMozilla, ThunderbirdOpera MailOutlookYahoo!WebmailWindows Mail

Forum signatures:

HTMLBabycenterEzboard PseudoHTML, UBBCode and BB Code

Desktop Widgets:

HTML fileApple DashboardActive Desktop (Windows XP/2000)Windows 7 & Vista Gadget

For mobiles:

Add to AndroidAdd to iPod / iPhone / iPad

8Volp2.png

Da ble det ihvertfall litt lettere :) tusen takk! Men har noen problemer om hvor jeg skal legge det inn og sånt, men det fikser jeg nok trolig etterpå :-)

Takk for hjelpen.

Guest Elisabethk
Skrevet

Trykker på navnet ditt i menyen øverst til høyre - kontrollpanel - endre signatur

Også bare klipper du inn den BB koden som dukker opp og limer inn som den er :)

Takk for hjelpen, men nå gir jeg opp ;) Jeg har prøvd det så mange ganger, og har gått ganske lei... Igjen takk for hjelper :)

Skrevet

Når du går inn der du legger inn signaturen, så er det en liten boks hvor det står "Enable HTML". Det kan hende du må klikke på den før du kan lime inn teksten. Jeg prøvde det på min nå, og da kunne jeg lime inn dette og det ble til et bilde:

<a href="http://pitapata.com/"><img src="http://pctf.pitapata.com/q4rPp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="PitaPata Cat tickers" /></a>

Guest Elisabethk
Skrevet

Når du går inn der du legger inn signaturen, så er det en liten boks hvor det står "Enable HTML". Det kan hende du må klikke på den før du kan lime inn teksten. Jeg prøvde det på min nå, og da kunne jeg lime inn dette og det ble til et bilde:

<a href="http://pitapata.com/"><img src="http://pctf.pitapata.com/q4rPp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="PitaPata Cat tickers" /></a>

Jeg trodde at HTML var feil? Jeg har ingen knapp som heter "Enable HTML"?? Jeg har så og si testet alt av knapper der og det fungerer ikke. Jeg fant en annet forum som viste hvordan man skulle gjøre det på engelsk, og jeg kopierte hennes tekst og den funket i signaturen min, men ikke min egen...

Guest Elisabethk
Skrevet

Trykker på navnet ditt i menyen øverst til høyre - kontrollpanel - endre signatur

Også bare klipper du inn den BB koden som dukker opp og limer inn som den er :)

Men i all verdens rike... Nå gjorde jeg akkurat det samme som jeg gjorde i går, og nå funket det.. Hehe!

Tusen takk for hjelpen!! :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...