Malamuten Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Hver sin smak "Men såret ble bare verre og verre, og det kom mer og mer verk ut av det betente såret. En kveld for fire uker siden la han seg ned for å sove. Det verket, og han tok litt ekstra morfin mot smertene. - En kompis som bodde hos meg kom inn på soverommet mitt morgenen etter og ropte: «Hunden har spist opp tærne dine!», forteller Thomasson." http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article8436563.ece Siter
Ganzie Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Ble litt og litt av den artikkelen. Men det ser da ut til at hele foten ble amputert i ettertid? I så fall er det jo ikke rart han føler seg bedre Det har i såfall lite med bikkja å gjøre 1 Siter
Malamuten Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Ble litt og litt av den artikkelen. Men det ser da ut til at hele foten ble amputert i ettertid? I så fall er det jo ikke rart han føler seg bedre Det har i såfall lite med bikkja å gjøre rar artikkel egentlig.. Siter
Carve Canem Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Pojken må vel være eldre enn én måned, som det står at han er? Siter
Guest lijenta Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Ville nå sakt ops angående neste fot å j da Siter
Mari Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Jaja. Om ikke annet fikk den artikkelen meg til å føle meg litt mer normal. 7 Siter
LilleZara Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Fysj! Jeg har faktisk hørt om det før. For mange år siden,så var det en sak om en hund som spiste den ene tåa til eieren sin(Ikke i Norge). Og livet hans ble redda av det. Siter
KristinR Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Men altså. Hvis han var lam, hvordan kunne han da ha vondt i tåa slik at han måtte ta smertestillende? Siter
LilleZara Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Men altså. Hvis han var lam, hvordan kunne han da ha vondt i tåa slik at han måtte ta smertestillende? Fantomsmerter vel Nei,det var litt rart.. Siter
Guest lijenta Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 endel smertestillende har også egenskapen at dem er betennelsesdempende etter hva jeg husker men trodde ikke det var så voldsomt utslag på et at den kunne gi effekt her Siter
roxie88 Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Kan vel tenkes at selv om han er lam så ble han dårlig og uvell og fikk vondt i resten av kroppen av å ha så betent fot? Siter
Malamuten Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Men altså. Hvis han var lam, hvordan kunne han da ha vondt i tåa slik at han måtte ta smertestillende? tenker som roxie, at viss det var så bettent at det var snakk om amputasjon og hunden følte for og spise det så merket han nok det på resten av kroppen. Siter
tulip Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Men altså. Hvis han var lam, hvordan kunne han da ha vondt i tåa slik at han måtte ta smertestillende? Selv om man er lam (mangler bevegelighet) trenger man ikke være følelsesløs. Nedsatt følelse er vanlig, men helt følelsesløs trenger man ikke være. Kommer helt an på hvor og hvordan skade man har. 1 Siter
Nowisclee Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 En tidligere ansatt på jobben til samboern var lam fra livet og ned og satt i rullestol.. Han fikk visstnok to dvergpinchere samtidig, valper, som spiste opp flere av tærne hans i løpet av natta.. *grøsse* Kan forstå det da, mtp valper som tygger på det meste, gjerne også tær. Om det da ikke er noen au/nei/slutt-reaksjon så fortsetter de vel bare å tygge? Siter
Recommended Posts