borderen Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Jeg har satt opp en ca-pris, som er under halv pris, men kom gjerne med bud om du er uenig med prisen som er satt opp. Alle tre dekken er gode som nye. Hurtta, fôret med tykk "fleece", gummi utenpå. 50 cm i rygglengde. Kr 250,- Hurtta varmedekken, Str: 55. Kr 350,- SOLGT! Dogman bobledekken. Helt strøkent (selv om det ikke ser helt rent ut på dette bildet) 50 cm rygglengde. Kr 70,- Kan hentes i Ås når som helst, eller under Dogs4All. Evt kan jeg sende per post (kjøper betaler porto, ca 80,- vil jeg tro). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Hurtta varmedekken er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 13. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Øverste og nederste dekken er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2013 Hvordan er det øverste dekkenet ifht. Kiter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts